تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798488672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیری بیرنگ از دارنده مدال های رنگارنگ پاراتكواندوی جهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تقدیری بیرنگ از دارنده مدال های رنگارنگ پاراتكواندوی جهان مراسم تقدیر از قهرمان پاراتكواندوی جهان كه توانسته جواز حضور در المپیك ریو را نیز كسب كند، فقط در حضور تنی چند از ورزشكاران و خانواده های آنان برگزار شد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 12:28

به گزارش پانا از گیلان ، در سالن شهید انصاری بندرانزلی مراسم تقدیر از مهدی پور رهنما، قهرمان جهانی پاراتكواندوی انزلی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان و تعدادی از خانواده ورزشكاران رشته تكواندو برگزار شد.
مربی مهدی پور رهنما در این مراسم با انتقاد از عدم توجه و حضور مسئولان بندرانزلی در اینگونه مراسمات گفت: مسئولان این شهر فقط به فوتبال توجه می كنند.
غلامحسین خداپرستی افزود: انزلی تاكنون قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزش در سطح بین المللی تحویل داده، اما علاوه براینكه استقبال شایسته ای از این ورزشكاران به عمل نمی آید، زحمت حضور در تقدیر از این افتخارآفرینان را نیز به خود نمی دهند.
وی یادآور شد: پوررهنما روزهای جوانی اش را در اردو و با تمرینات سخت، به جهت كسب افتخار برای كشور و شهرش پشت سر گذاشته و این بی توجهی، شایسته این قهرمان ملی بندرانزلی نیست.
رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی نیز در حاشیه این مراسم اظهار كرد: قهرمانان ما نشان دادند كه عاشقانه برای میهن اسلامی در مسابقات به رقابت پرداخته و با انجام رقابتی رفاقت گونه، فرهنگ ایرانی اسلامی را اشاعه می دهند.
حمیدرضا قهرمانی، پوررهنما را از پدیده های پاراتكواندوی كشور دانست و افزود: این ورزشكار با درخشش در مسابقات قهرمانی جهانی و آسیایی و كسب عناوین مختلف بین المللی از سوی فدراسیون جهانی تكواندو به المپیك ریو دعوت شده است.
وی با اشاره به اینكه دعوت از پوررهنما به المپیك به صورت تشریفاتی است، بیان كرد: رشته پاراتكواندو در المپیك به رسمیت شناخته نشده اما مهدی پوررهنما به همراه ورزشكاری از روسیه در المپیك ریو حضور خواهد داشت كه این مایه افتخار بندرانزلی است.
قهرمانی گفت: امیدواریم در دوره های بعد رقابت های پاراالمپیك، پاراتكواندو هم جزو ورزش های اصلی به رسمیت شناخته شده و مردم بندرانزلی برای اولین بار شاهد دریافت مدال المپیك این رشته توسط ورزشكاری از شهر خود باشند.
وی افزود: ایمان صیدجو نیز در مسابقات انتخابی كشور در رده جوانان و از بین 75 ورزشكار توانست با كسب پیروزی در هفت مسابقه، جواز حضور در تیم ملی تكواندوی كشورمان را كسب كند كه در این مراسم از این ورزشكار نیز تقدیر شد.
وی در خصوص انتقاد مربی مهدی پوررهنما از عدم حضور مسئولان شهری و استانی در این مراسم اظهار كرد: انتقاد خداپرستی را با جان و دل می پذیریم و می دانیم كه برگزاری مراسمی به این شكل برای ورزشكاری كه علاوه بر كسب مدال، پرچم كشورمان را در عرصه های بین المللی به اهتزاز در می آورد، شایسته او نیست.
قهرمانی یادآور شد: تداخل برنامه های مختلف از جمله استقبال از آرمین هادی پور دارنده مدال طلای تكواندو، برگزاری كنگره هشت هزار شهید گیلان و همچنین جلسه شورای شهر كه هم اكنون نیز درحال برگزاری است، دلیل عدم حضور مسئولان است.
مهدی پوررهنما قهرمان پاراتكواندو جهان، مدال طلای پاراتكواندو رقابت های جهانی آیواز (ورزش های ویلچری و قطع عضو ) سوچی روسیه را از آن خود كرد. مهدی پوررهنما تنها تكواندوكاری است كه سه مدال طلای جهانی دارد ، پور رهنما متولد سال 1374 است و از سن هفت سالگی زیر نظر استاد غلامحسن خداپرستی در رشته تكواندو مشغول به فعالیت شده است.
وی تاكنون افتخارات بسیاری از جمله طلا جهانی آمریكای جنوبی سال 1391 ، طلا جهانی روسیه سال 1393 ، طلای تكواندو آسیا چین تایپه ، نقره تكواندو جهانی 1389 ، برنز مسابقات باكو سال 1388 را بدست آورده است.
وی با پیروزی درمقابل ورزشكاران كره ای و روسی در مسابقات آسیایی پاراتكواندو درفرودین ماه امسال در كشور فیلیپین توانست علاوه بركسب عنوان قهرمانی پاراتكواندوی آسیا ، با دعوت فدراسیون جهانی تكواندو جواز حضوری هرچند تشریفاتی را در المپیك ریو به دست آورد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن