تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکه باشو؛ جاذبه گردشگری اهواز/ بازیگر فیلم بیضایى، سیگار مى فروشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دکه باشو؛ جاذبه گردشگری اهواز/ بازیگر فیلم بیضایى، سیگار مى فروشد چند رسانه‌ای > عکس - سى سال قبل، زمانى که بهرام بیضایى در محلات فقیرنشینِ اهواز به دنبال بازیگر مى گشت، پسربچه سیه چرده و ریز نقشى را انتخاب کرد که نامش «عدنان عفراویان» بود.

به گزارش توریسم آنلاین، بعد از درخشش در آن فيلم، ديگر كسى سراغى از عدنان نگرفت. در واقع خودش هم حضور روى پرده سينما را نمى خواست چون حرفه و خاستگاه اجتماعى اش، چيز ديگرى بود.



او سالهاست يك دكه سيگار فروشى دارد و جديدا نيز با راه اندازى يك مغازه فلافل فروشى، زندگى اش را مى چرخاند.

با گذشت سالها از "باشو" براى عدنان، فقط يك خاطره باقى مانده و پوسترى كه روى دكه اش زده و البته سى دى فيلم مذكور را، كه به قيمت پنج هزار تومان مى فروشد.



حالا حتى كسانى هم كه فيلم «باشو غريبه كوچك» را نديده اند از روى كنجكاوى سرى به دكه باشو مى زنند و عكسى به يادگار مى گيرند.

موقع عكس گرفتن، گرچه عدنان دستش را روى شانه ام گذاشت و به دوربين لبخند زد اما كلا عكس گرفتن را دوست ندارد چون از كاسبى اش بازمى ماند. شايد هم ابراز علاقه مردم، ديگر برايش عادى شده است! به اين داستان، از دو زاويه مى توان نگاه كرد: ١- تيتر زد كه «بازيگر فيلم بيضايى، سيگار مى فروشد» و آه و ناله سر داد كه چرا به وضعيت فعلىِ بازيگرِ اصلىِ يكى از مطرح ترين فيلمهاى سينماى ايران رسيدگى نمى شود. ٢- تيتر زد «دكه باشو؛ جاذبه گردشگرى اهواز» و توضيح داد كه روزانه چندين نفر سراغ بازيگر فيلم «باشو، غريبه كوچك» مى روند تا با او عكس يادگارى بگيرند.
17282

کلید واژه ها: گردشگری - استان خوزستان -




شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 10:45:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن