تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813126658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر سرزده بايدن همزمان با تشديد بحران عراق


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سفر سرزده بايدن همزمان با تشديد بحران عراق
جو بايدن، معاون رئيس‌جمهور امريكا در ديداري از پيش اعلام نشده وارد عراق شد و با رهبران سياسي اين كشور در خصوص پايان دادن به بحران سياسي گفت‌وگو كرد. عراق اين روزها با بحران سياسي و درگيري كردها با نيروهاي بسيج مردمي دست و پنجه نرم مي‌كند.
بنابر گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، جو بايدن در اين ديدار سرزده قرار است رهبران سياسي عراق را تشويق كند تا به بحران سياسي اين كشور پايان دهند. براساس بيانيه روز جمعه دفتر رياست اقليم كردستان عراق، مسعود بارزاني رئيس اقليم كردستان عراق در اربيل پنج‌شنبه شب با جو بايدن كه در عراق به طراح نقشه تجزيه اين كشور شهرت دارد، ديدار و گفت‌و‌گو كرد.

براساس بيانيه صادره، بايدن نقش اقليم كردستان عراق را در تلاش براي استقرار سياسي در بغداد ستود. براساس اعلام رسانه‌هاي امريكايي، بايدن در اين سفر همچنين در خصوص نحوه كمك‌هاي مالي امريكا به نيروهاي پيشمرگه كه بالغ بر 415 ميليون دلار است، با بارزاني رايزني كرده است. همچنين موضوع عمليات آزادسازي موصل و مشاركت نيروهاي پيشمرگه، از ديگر محورهاي اين ديدار بوده است. امريكايي‌ها هفته گذشته اولين محموله از كمك‌هاي 65 ميليون دلاري براي نيروهاي پيشمرگه را به كردها تحويل دادند كه شامل تجهيزات و تسليحات نظامي بود.





تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن