تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب شویی تاثیری در کاهش جمعیت مگس های سفید ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آب شویی تاثیری در کاهش جمعیت مگس های سفید ندارد
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: استفاده از روش آب شویی هیچ تاثیری در از میان بردن جمعیت مگس های سفید موجود در شهر تهران ندارد.
به گزارش نامه نیوز ، محمد حقانی در مورد مگس سفید گفت: سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران قرار است از روش آب شویی برای مبارزه با مگس های سفید استفاده کند اما این روش به هیچ وجه نتیجه بخش نخواهد بود.

وی افزود: براساس بررسی های صورت گرفته روش آب شویی هیچ گاه تأثیر چندانی در دفع آفات و همچنین جمعیت مگس های سفید نداشته و مشخص نیست چرا قرار است از این روش استفاده شود.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری در موضوع مبارزه با مگس های سفید، خاطر نشان کرد: شهرداری تهران باید در طول عید نوروز و همچنین فصل سرما حداقل دو بار از روش سمپاشی زمستانه استفاده می کرد اما شاهد این اتفاق نبودیم.

حقانی با اشاره به تذکرهای مکرر ارائه شده به شهردارتهران در رابطه با جمعیت مگس های سفید اظهار کرد: درصحن شورای شهر چندین بار به شهردار تهران تذکر داده شده اما این طور به نظر می رسد که شهرداری برنامه ای برای مبارزه با جمعیت مگس های سفید ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از برچسب های زرد به روی بدنه درختان می تواند در از میان بردن جمعیت مگس های سفید تأثیرگذار باشد یا خیر؟ اذعان کرد: این روش مقطعی بوده و سال گذشته نیز که شهرداری تهران از آن استفاده کرد شاهد تأثیر زیادی نبودیم.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهرتهران خواستار استفاده از سموم ارگانیک برای از بین بردن مگس های سفید درشهر تهران شد و گفت: بهترین روش استفاده از سموم ارگانیک است اما شهرداری اعتقاد چندانی به استفاده از این روش ندارد.

حقانی تأکید کرد: سال گذشته در منطقه 9 شهرداری تهران به صورت پایلوت از روش سمپاشی ارگانیک استفاده شد و گزارش های ارائه شده حاکی از نتیجه بخش بودن این روش بود.



منبع: میزان


۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن