تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش پررنگ جامعه کارگری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار شهرستان اسلامشهرتاکید کرد: نقش پررنگ جامعه کارگری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فرماندار اسلامشهر گفت: با توجه به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به نام سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل، می توان اذعان داشت که کارگران بعنوان ایثارگران عرصه اقتصاد و تولید در تحقق اهداف این شعار راهبردی نقش پررنگی دارند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 18:19

خبرگزاری پانا+فرماندار + اسلامشهر

به گزارش  پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، امیراله حقیقی که در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر و با حضور سهیلا جلودارزاده کاندیدای راه یافته به مجلس دهم، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، جمعی از اعضای شورای شهر و روسای ادارات و جمع کثیری از کارگران به همت خانه کارگر اسلامشهربرگزار گردید اظهار کرد: کشورمان از ظرفیت بالایی در زمینه نیروی انسانی، ذخایر انرژی ، معادن ، صنعت و کشاورزی و... برخوردار است و بی تردید می توان اقتصاد کشور را با اتکا به داشته های کشور شکوفا ساخت.
وی در ادامه با اشاره به نقش موثر کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، سالهای دفاع مقدس و پس از آن در بازسازی کشور گفت: کارگران بعنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور نقش بسزایی در حرکت چرخ های تولید و صنعت کشور دارند و باید همواره رسیدگی به نیازمندی های این قشر مورد توجه مسئولان باشد.
حقیقی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت، امید به بهبود شرایط اقتصاد کشور در دل صاحبان صنایع و تولیدکنندگان کشور ایجاد شد، افزود: بحمدا... واحدهای تولیدی که با بحران مواجه بودند بویژه 13 واحد بحرانی که در شهرستان اسلامشهر قرار دارند با تلاش های صورت گرفته در سال 94 بدون هیچ مشکلی به فعالیتشان ادامه دادند و هیچ مشکل کارگری در شهرستان مشاهده نشد.
وی با بیان اینکه دولت مصمم است تا با بهبود اقتصاد کشور فضا را برای افزایش فعالیت تولیدکنندگان و صنعتگران کشور فراهم کند، ادامه داد: ان شاءا... با روی کار آمدن مجلس دهم و افزایش همراهی های نمایندگان با مجموعه دولت و همدلی که بین مسئولان کشور وجود دارد سال 95 سال رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن