تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815271316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هسته هاي داعش در آلمان، ايتاليا و انگليس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هسته هاي داعش در آلمان، ايتاليا و انگليس
يك مقام ارشد اطلاعاتي آمريكا از وجود هسته هاي مخفي (سلول هاي) گروه تكفيري – تروريستي داعش در كشورهايي همچون ايتاليا، آلمان و انگليس خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، سي ان ان روز سه شنبه با انتشار اين خبر از مبدا واشنگتن گزارش داد: "جيمز كلپر" رئيس اداره اطلاعات ملي آمريكا اين موضوع را پس از اظهارات باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا در سفر شش روزه خارجي خود كه خواستار مشاركت بيشتر اروپايي جهت مقابله با داعش شده بود، مطرح كرد.
بنابراين گزارش كلپر روز گذشته (دوشنبه) در جلسه اي كه توسط نشريه آمريكايي "كريستين ساينس مانيتور" برگزار شده بود درجمع خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش كه آيا داعش هسته هاي زيرزميني مانند آنچه پس از حملات ماه مارس گذشته در بروكسل كشف شد، در آلمان، ايتاليا و انگليس دارد، گفت: بله اين گونه هسته ها وجود دارد.
كلپر افزود: ما به دنبال شواهدي از طرح هايي كه داعش در آن نقش دارد در كشورهايي همچون انگليس، آلمان و ايتاليا هستيم.
رئيس اداره اطلاعات ملي آمريكا همچنين به بحران پناهجويان در اروپا اشاره كرد و افزود كه گروه تكفيري – تروريستي داعش به نحوي از بحران پناهجويان در اروپا بهره جسته و به نظر اين كشورها (انگليس ، آلمان و ايتاليا) از آن آگاه مي شوند.
"متئو لويت" (Matthew Levitt) از "موسسه واشنگتن" در امور ساسيت خاور نزديك دراين باره به "سي ان ان" گفت: فعاليت و حضور داعش در اين كشورها تازگي ندارد، اما آنچه كه كلَپر دراين مورد مي گويد، "تازه" است.
لويت گفت كه بزرگترين مشكل اروپايي هاي نداشتن همكاري و به اشتراك گذاردن يكپارچه موارد اطلاعاتي است.
سي ان ان گزارش داد: لويت، معاون دستيار سابق وزير خزانه داري آمريكا، افزود درحالي كه تمركز دراين زمينه بشدت بر روي بلژيك و فرانسه معطوف است اما مظنونان هاي تروريستي در انگليس و آلمان دستگير مي شوند.
در همين حال "فرانك سيلافو" (Frank Cilluffo) مدير مركز امنيت سايبري و كشوري دانشگاه جرج واشنگتن به "سي ان ان" گفت كه اروپايي ها با تهديد عمليات عوامل مرتبط با داعش كه در ميان پناهجويان رخنه كرده اند، مواجه هستند.
سي ان ان گزارش داد: باراك اوباما در نطق (روز گذشته) خود در هانوفر آلمان گفت كه تروريست ها هر آنچه در توان دارند براي ضربه زدن به شهرها و شهروندان ما انجام مي دهند، بنابراين لازم است تا هر آنچه كه در توان داريم براي توقف آنها به كار بگيريم؛ اروپا و ناتو هنوز مي توانند كارهاي بيشتري در مقابله با داعش انجام دهند.



منبع: ایرنا


۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن