تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روش عجیب قاچاقچیان برای ورود موادمخدر از زاهدان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روش عجیب قاچاقچیان برای ورود موادمخدر از زاهدان
با بسته شدن مرزهای سیستان و بلوچستان این قاچاقچیان به روش سنتی منجنیق (فلاخن) که به نوبه خود فکر بدیعی است روی آورده و موادمخدر را با این وسیله پرتاپ‌کننده از آنسوی مرز به داخل ایران انتقال می دهند.
آفتاب : وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی بخصوص بسیج با اینگونه فعالیت‌ها برخورد می کند اما مرز ایران و افغانستان در شمال سیستان و بلوچستان بسیار وسیع است و نمی‌توان براحتی از تمام موارد جلوگیری کرد.


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مرزبانی این استان با تمام قدرت مرز را تحت نظر دارد و با شناسایی نقاط مختلف آن اقدام به بستن مرز کرده است.


سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: مرزهای سیستان و بلوچستان از طریق ایجاد دیوار مرزی، حفر گودال و سیم خاردار بسته شده‌اند و در جاهایی که امکان وجود هیچ یک از این موارد نیست گشت‌های 24 ساعته به صورت شیفتی فعالیت دارند. وی افزود: با وجود تمام تدابیر، یکی از روش‌های جدید قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر پرتاپ کردن آنها از روی موانع ایجاد شده، است.


به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: آنها با استفاده از آهن‌های نبشی و تیوپ تایر خودرو نوعی منجنیق ساخته که برای پرتاپ 10 کیلو موادمخدر تا فاصله یک یا 2 کیلومتری کاربرد دارد که بسیاری از این منجنیق‌ها توسط مرزبانی کشف و ضبط شده است. فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عمده کار قاچاقچیان از غروب آفتاب آغاز و تا صبحگاه ادامه دارد.








تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن