تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820498203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی راه و شهرسازی گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی راه و شهرسازی گیلان استان‌ها > گیلان - رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با عنوان شهراه توسط وزارت راه و شهرسازی و درج لینک آن به آدرس: (http://shahrah.mrud.ir/Portal/Home ) در سایت اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي گيلان خانم مهندس ميررحيمي رئيس اداره فناوري اطلاعات وارتباطات در اين رابطه گفت: اين سامانه با هدف دسترسي آسان عموم مردم به مجموعه خدمات قابل انجام توسط راه و شهرسازي جهت ارتباط دو طرفه تمامي اقشار جامعه با اين وزارت خانه و با سه هدف اصل دسترسي آزاد به اطلاعات، اصلاح فرايندها و حضور مردم در تصميمات شكل گرفته و در مجموع سامانه‌اي براي احقاق حقوق شهروندي راه اندازي شده است.
وي با اشاره باينكه اين اقدام در راستاي افزايش خدمات الكترونيكي و ارتباط آسان و سريع مردم با مسئولين انجام شده است، افزود: شهروندان عزيز مي توانند به اين سامانه كه لينك دسترسي آن با عنوان (شهراه، راهي به سوي شهروندان) است، مراجعه كنند و بدين ترتيب ضرورت مراجعه حضوري آنان به ادارات از بين خواهد رفت.
ميررحيمي با ارائه توضيحاتي درباره مسائل قابل پيگيري در اين سامانه عنوان كرد: كليه خدمات قابل ارائه در اين سامانه توسط وزارت راه و شهرسازي در حوزه هاي راه، مسكن، شهرسازي،راه آهن، هوايي ، زميني و بافت هاي فرسوده و .... از جمله مواردي هستند كه در اين سامانه در دسترس عموم مردم گرامي قرار گرفته است.
اين مسئول در اين راستا اظهارداشت: درخواست هاي مردمي ثبت شده در اين سامانه توسط همكاران در حوزه هاي مربوطه مورد بررسي قرار گرفته و پاسخ مقتضي به ايشان ارائه خواهد شد كه امكان پيگيري لازم نيز براي شهروندان در اين سامانه پيش بيني شده است.



چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 17:48:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن