تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798580901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت و انجمن سینمای جوان ایران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تفاهم نامه همکاری شهرداری رشت و انجمن سینمای جوان ایران استان‌ها > گیلان - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت : ساخت فیلم بلند رشت بخشی از مفاد تفاهم نامه همکاری با انجمن سینمای جوان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت ؛ به منظور انجام همکاری‌های مشترک شهرداری رشت و انجمن سینمای جوان ایران جلسه ای با حضور دکتر فرخنده کیش مدیر عامل انجمن سینمای جوان کشور ، فاطمه قدیمی حرفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت ، معصومی مدیرعامل انجمن سینمای جوان گیلان و آفریده مشاور مدیرعامل انجمن سینمای جوان گیلان در دفتر کار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برگزار شد.
فاطمه قدیمی در این نشست با قدردانی از همکاری های مثبت و مؤثر انجمن سینمای جوان کشور و همچنین گیلان گفت : تفاهم نامه همکاری فی مابین به منظور اطلاع رسانی بیشتر و بهتر و ثبت مستندات مربوط به شهر رشت در قالب موضوعات عکس و فیلم منعقد می شود.
وی افزود: افتتاح آژانس عکس رشت از جمله برنامه هایی است که قرار است در تفاهم نامه مشترک شهرداری و انجمن سینمای جوان کشور به آن اشاره شود.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت همچنین به برگزاری جشنواره بین المللی شهر خلاق خوراک شناسی در سالجاری اشاره کرد و گفت : مشارکت ۱۸ کشور دارای شهر خلاق خوراک شناسی در این جشنواره فرصت بسیار مناسبی را برای همکاری های بین المللی در ابعاد گوناگون فراهم خواهد کرد.
مدیرعامل انجمن سینمای جوان کشور در ادامه به بیان اهمیت و تاثیرات مثبت همکاری شهرداری رشت با انجمن سینمای جوان استان پرداخت و گفت : شهرداری ها در تمام دنیا حامی فرهنگ و تاریخ هستند که بازخورد این حمایت می تواند امکانات خوبی را برای توسعه شهری فراهم نماید.
فرید فرخنده کیش افزود : مستندسازی رشت در قالب عکس و فیلم می تواند ترسیم کننده شهر رشت در ابعاد مختلف باشد و فرصتی است که این شهر به برندهای گوناگون تبدیل گردد.
وی به برگزاری جشنواره دریای دوستی کاسپین اشاره و تاکید کرد : این جشنواره فرصت همکاری و همراهی سایر کشورها را فراهم می کند و شهرداری رشت نیز با حضور در این جشنواره می تواند فعالیت های بین المللی خوبی را رقم بزند.
مدیرعامل انجمن سینمای جوان گیلان نیز با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده جهت همکاری مجدد با مجموعه شهرداری رشت گفت : هر شهری با توجه به موقعیت جغرافیایی ، تاریخی و یا فرهنگی خود برند می شود و شهر رشت با توجه به پتانسیل بالایی که در ابعاد مختلف تاریخی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... دارد می تواند به برندهای متعددی تبدیل شود.
معصومی به ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو اشاره کرد و گفت : بسیار موفقیت آمیز است که رشت در سطح کشور برای اولین بار توانست چنین برندی را کسب کند و امیدواریم بتوانیم با همکاریهای دوجانبه شرایط بهتر و گسترده تری را برای برند سازی رشت از حیث تاریخی و فرهنگی و هنری و ... فراهم آوریم.
وی همچنین گفت : افتتاح آژانس عکس رشت نیز می تواند به عنوان سند خوبی از لحاظ تصویری برای اطلاع رسانی حال و آینده رشت مفید واقع شود.
مدیرعامل انجمن سینمای جوان گیلان با بیان اینکه جشنواره دوسالانه بین المللی دریای دوستی کاسپین در تابستان سالجاری برگزار خواهد شد تصریح کرد : چهار کشور در این جشنواره حضور خواهند داشت و حضور شهرداری در این جشنواره می تواند به خوبی تاثیرگذار باشد .
وی پیشنهاد داشت بعد از امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین ، کتاب رشت که مجموعه ای از مستندات تاریخی و فرهنگی و هنری و... رشت است در جشنواره بین المللی شهر خلاق خوراک شناسی رونمایی شود.

کلید واژه ها: استان گیلان -




چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 17:46:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن