تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو:یک کار دوساله در انتظار ماست


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: برانکو:یک کار دوساله در انتظار ماست
سرمربی تیم پرسپولیس گفت:رحمتی در هنگام پنالتی طارمی دست او را خواند.
به گزارش کاپ،برانکو ایوانکوویچ در گفت و گویی درباره اهداف پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت:قبل از هر چیز درگذشت مهرداد اولادی را دوباره تسلیت می گویم.در هتل بودم که آقای میری خبرنگار با من تماس گرفت و این موضوع را اطلاع داد.از سوی دیگر به تیم تراکتورسازی بابت پیروزی مقابل الهلال تبریک می گویم.
وی ادامه داد:ما در آغاز کار قرار داریم.یک پایه ای را ریختیم و تیمی را تشکیل دادیم که بر اساس بازیکنان جوان هست.هدف فعلی ما قهرمانی در ایران است.به موازات همین،حضور موفق در آسیا را مدنظر داریم.یک کار پرفشار دو ساله در انتظار ماست.این هدف پیش روی ما و طاهری است و خوشحالم اهداف بزرگی داریم.
برانکو درباره اینکه طارمی در دربی پنالتی را گل نکرد و هواداران بابت این مساله نگران هستند اظهار داشت:هواداران حق دارند.طارمی در این 15 روز تمرینات زیاد پنالتی داشت و به من اطمینان داد که آمادگی زدن ضربه را دارد.او تمرین را بد هم نزد.به هر حال دربی است و 100 هزار تماشاگر حضور دارند.دروازه بان چیزی برای از دست دادن ندارد.ضمن اینکه دروازه بان حریف مهدی رحمتی بود که کیفیت بالایی دارد و فکر می کنم دست طارمی را خواند.
سرمربی پرسپولیس درباره قهر طارمی و اینکه بازیکنان او را متقاعد کردند پنالتی را بزند گفت:اینجا را من مقصرم چون در جلسه فنی قبل از بازی با همه صحبت هایی که کردم یادم رفت بگویم چه کسی پنالتی بزند.به همین دلیل عدم تفاهم به وجود آمد.هر چند پیش بینی من این بود که خود طارمی پنالتی را بزند.
وی ادامه داد:بازی استقلال اهواز یک مسابقه کلیدی است.می دانیم قرار است چه چیزی در انتظارمان باشد.هیچ از اعضای تیم قرار نیست حریف را دست کم بگیرد.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا نگران غرور در تیمش نیست بیان داشت:این مساله وجود دارد.در همه جای دنیا هم هست.مثال نزدیک بارسلونا است.15 روز پیش قهرمان جهان و اسپانیا بود و یک شبه از بین رفت.از لیگ قهرمانان کنار رفتند،ال کلاسیکو را باختند و در لالیگا موقعیت شان به خطر افتاد.الان دیگر نیمار و مسی بهترین نیستند.
 
به گزارش کاپ،وی در خصوص اینکه چرا بعداز سال‌ها حضور در ایران هنوز نمی‌تواند فارسی را درست صحبت کند، گفت:قبول دارم که باید تا حال زبان فارسی را یاد می‌گرفتم و این نقطه ضعف من است اما توجیه من برای این مسئله این است که مترجمان خوبی داشتم نمی‌خواستم آنها از نان خوردن بیفتند.هم چلنگر و هم نیک سیرت مترجمان خوبی هستند.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه نسبت به دوره قبل که در ایران کار می‌کرد سطح مربیان ایران چقدر تغییر کرده گفت:مربیان جوان و خوبی مثل یحیی گل‌محمدی، علی دایی، عبدالله ویسی، علیرضا منصوریان  در فوتبال ایران کار می‌کنند.منتظر هستیم تا مربیان مثل کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و رحمان رضایی هم به آنها اضافه شوند. به طور مثال باید بگویم علی دایی نام بسیار بزرگی است و او اگر می‌خواست می‌توانست رئیس کنفدراسیون آسیا شود اما ترجیح داد که تجربه‌اش را در خدمت باشگاه‌ها قرار دهند. علی‌رغم انتقاداتی که به او هست باید بگویم که بزرگترین فوتبال آسیا است اما تشخیص داده که مربیگری کند.
وی درباره اینکه کدام بازی لیگ برای او از همه سخت‌تر بود بیان داشت: لیگ ایران یکسان شده و باید بگویم که قوی‌ترین لیگ خاورمیانه است. همه بازی‌‌ها سخت است و باید بگویم ما بازی‌های خاصی مثل بازی با استقلال، بازی با ذوب‌آهن، تراکتورسازی و... که رقبای اصلی ما هستند برگزار کنیم. ما حتی بازی سختی با گسترش فولاد در تهران داشتیم.
برانکو درباره سخت ترین تصمیمش در فصل جاری گفت: ما در بین دو نیمه باید بازیکنان را آرام کنیم . همین‌طور چند تذکر دقیق به بازیکنان بدهیم. به طور مثال وقتی در بازی با استقلال 2 بر صفر جلو بودیم و به رختکن رفتیم به آنها گفتم که نتیجه خطرناکی گرفتیم البته به دلیل حاشیه‌هایی که برای مسلمان و رحمتی به وجود آمد مجبور شدم صدایم را بالاتر ببریم تا بازیکنان به شرایط بازی برگردند نتیجه 2 بر صفر نتیجه خطرناکی است چرا که وقتی شما یک گل می‌خورید این شانس را به حریف می‌دهید که گل‌های دوم و سوم را به شما بزنند.
وی درباره فلسفه فوتبالی اش اظهار داشت: سعی می‌‌کنم بهترین موضوع فوتبال را به رخ بکشم و آن هم بازی تهاجمی است. با خلاقیت بازیکنان اجازه نمی‌دهم که در تیم کار اضافه صورت بگیرد وبازیکنان باید مسئولیت‌پذیر باشند. ما باید کارمان را برای هواداران انجام بدهیم چون آنها مهم‌ترین هستند. 20 بازی بدون شکست بودیم اما فلسفه من این است که بازی زیبا نتیجه هم به همراه دارد.
سرمربی پرسپولیس درباره حضور مهدی رحمتی در رختکن پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او دروازه‌بان استقلال را از رختکن بیرون کرد گفت:‌ رحمتی به رختکن ما آمد تا با مسلمان آتشی کند اما من نمی‌خواستم روند صحبت‌های فنی‌ام به هم بخورد. در بین دو نیمه مهم‌ترین موضوع استراحت بازیکنان است و آنها باید تمرکز خودشان را جمع کنند به خصوص اینکه ما بازی دربی را در پیش داشتیم.
وی درباره اینکه گفته می شود نیم نگاهی به تیم ملی دارد اظهار داشت: من برای 2 سال قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم و اهداف مشخصی پیش‌رو دارم. همه تمرکز من بر روی پرسپولیس است و وظیفه ما این است که هرچه بهتر بازیکنانی را آماده کنیم و در اختیار تیم ملی قرار دهیم. کی‌روش مربی بزرگی است که در تیم‌هایی مثل منچستر یوناتید و رئال مادرید مربیگری کرده و سرمربی تیم ملی پرتغال بوده که از بزرگترین تیم‌‌های جهان است. قطعاً تجربه و دانش او می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه شایعه شده او با مسئولان باشگاه شرط گذاشته که در صورت رفتن کی‌روش او سرمربی تیم ملی شود، گفت: نه من و نه علی‌اکبر طاهری هیچ شرطی در این باره نگذاشته‌ایم و اشاره‌ای هم به این مسئله نشده است. ما فقط به این فکر می‌کنیم که وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر شود. ما به اردوها و برنامه‌های پرسپولیس فکر می‌کنیم تا روز به روز باشگاه بهتری شویم چرا که استحقاق آن را داریم.
برانکو درباره لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی گفت: او دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان است و ما از طرفی سوشا مکانی را هم در اختیار داریم که او هم ملی‌پوش است. این دو دروازه‌بان با کیفیت هستند و البته باید این را بگویم که در نیم فصل ما فرصت کمی داشتیم تا دروازه‌بان جذب کنیم که در آن زمان تصمیم گرفتیم لوبانف را به تیم اضافه کنیم.
وی درباره اینکه گفته می‌شود او اضافه وزن دارد، بیان داشت: ساختار بدنی این دروازه‌بان ازبکستانی به همین شکل است. او سرعت و چالاکی خوبی دارد اما باید بگویم که ما برای جذب دروازه‌بان فرصت زیادی نداشتیم و مجبور شدیم که به خاطر جذب دروازه‌بان آسیایی لوبانف را جذب کنیم.
برانکو درباره اینکه آیا برای قهرمان شدن دربازی‌های باقیمانده می‌خواهد از دو مهاجم استفاده کند، گفت: ما همین حالا هم از دو مهاجم استفاده می‌کنیم و علی علیپور و مهدی طارمی مهاجمان ما هستند که جری و عالیشاه هم گزینه‌های بعدی ما هستند. طارمی و علیپور در بازی با سیاه‌جامگان و استقلال خوب بازی کردند آن هم در حالی که علیپور هنوز 20 ساله هم نشده است.
وی درباره اینکه گفته می‌شود پرویز مظلومی در دربی تیمش را ترسو به زمین فرستاده است، گفت: مایل نیستم درباره مربیان دیگر نظر بدهم قطعاً استقلال در دربی نتیجه می‌خواست و شانس‌های هر دو تیم برابر بود. البته دوندگی تیم ما نسبت به حریف حدود 5کیلومتر بیشتر بود. باید بگویم حتی زمانی که ما 3 بر صفر از استقلال جلو افتادیم این تیم به دنبال مساوی کردن و حتی بردن ما بود همینکه استقلال با دو مهاجم بازی می‌کرد نشان می‌دهند آنها ترسو نبودند آن هم در حالی که پروپیچ را هم به زمین آوردند و به دلیل اینکه دو تیم دفاعی نبودند دربی زیبا شد.
سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مصطفی قنبرپور گزینه تحمیلی در کادر فنی است، اظهار داشت: نه این مسئله صحت ندارد.
برانکو درباره اظهارات حمید درخشان که گفته بود سرمربی تیم پرسپولیس من از سرمربی تیم پرسپولیس برانکو بهتر بوده است، گفت: من نمی‌دانم سرمربی تیم پرسپولیس او چطور بود من فقط درباره تیم خودم حرف می‌زنم.
وی درباره اینکه عدد 4 نماد پرسپولیسی‌ها است یا عدد 6 گفت: من این سمبل‌ها را نمی‌پذیرم ما ورزشکار هستیم و باید به حریفان‌مان احترام بگذاریم همان‌طور که بعد از باخت اجازه نمی‌دهم کسی تیم مرا تحقیر کندبه همین دلیل به بازیکنان هم که وقتی برنده می‌شویم حریف را تحقیر کنند.هرچند نمی‌توانم هواداران را از این مسائل منع کنم.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر طاهری از این باشگاه برود تکلیف او چه می شود گفت: استمرار در کار مهم است باید اعتراف کنم که علی‌اکبر طاهری در این یک سال کارهای بزرگی انجام داده است آن هم در حالی که ما مشکلات زیادی داشتیم. نباید شرایط به گونه‌ای باشد که بخواهیم برای هماهنگی کارها 6 الی 8 ساعت وقت بگذاریم چرا که برای این هماهنگی‌ها باید 6 الی 8 ماه باید وقت بگذاریم. باید بگویم که این سؤال نسبی است و من هم به سؤالات نسبی جواب نمی‌دهم. اما فقط این را می‌گویم که پرسپولیس سال گذشته چند مدیر و مربی عوض کرد و در نهایت هشتم شد.
برانکو درباره اینکه آیا قول قهرمانی می دهد یا نه اظهار داشت: من رسم ندارم قول قهرمانی بدهم و در طی فصل هم این حرف را زده‌ام اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم چرا که انرژی خوبی از هواداران می‌گیریم و آنها ما را تنها نگذاشته‌اند. این وظیفه ما است که آنها را خوشحال کنیم.


تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 20 April 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن