تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817131071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حمايت از برنامه اوقات فراغت كانون‌هاي مساجد ستاد اوقات فراغت آسماني‌ها در آذربايجان شرقي تشكيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در حمايت از برنامه اوقات فراغت كانون‌هاي مساجد ستاد اوقات فراغت آسماني‌ها در آذربايجان شرقي تشكيل شد
خبرگزاري فارس: ستاد اوقات فراغت آسماني ها با هدف سامان بخشي، نظارت و حمايت از برنامه اوقات فراغت كانون هاي مساجد آذربايجان آذربايجان شرقي تشكيل شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از روابط عمومي دبيرخانه هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد آذربايجان شرقي، ستاد اوقات فراغت طرح تابستاني آسماني ها در دبيرخانه هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، متشكل از مسئول و كارشناسان اين دبيرخانه، نماينده مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و دبير هيئت نظارت بر كانون هاي فرهنگي هنري مساجد با هدف سامان بخشي، نظارت، حمايت و تقويت كمي و كيفي برنامه هاي اوقات فراغت كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان تشكيل شد.
براساس اين گزارش، طي همايشي توجيهي كه هفته آينده با حضور مديران مسئول كانون ها و مسئولان طرح هاي تابستاني كانون هاي تابستاني كانون هاي فرهنگي هنري برگزار خواهد شد، مصوبات جلسات اين ستاد و سياست هاي كلي و نحوه حمايت و پشتيباني از طرح هاي اوقات فراغت آسماني ها ابلاغ و تبيين خواهد شد.
اين گزارش مي افزايد، از مجموع 106 باب كانون فرهنگي هنري نزديك به 100 باب كانون مجري طرح تابستاني آسماني ها بوده و به بيش از 15 هزار جوان و نوجوان عضو اين مراكز، خدمات مختلف آموزشي، فرهنگي، قرآني و مهارت‌هاي آموزشي و ورزشي و اردو ارايه خواهند كرد.
برپايه اين گزارش، هم اكنون طرح هاي تابستاني آسماني ها در مرحله ثبت نام اعضا است كه فعاليت‌هاي خود را از 15 تير تا 15 شهريور سال‌جاري به مدت دو ماه ادامه خواهند داد.
به گزارش دبيرخانه كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان آذربايجان شرقي، ارائه خدمات اردويي فرهنگي و زيارتي و گردشگري برون استان ها نزديك به 3 هزار نفر و اردوي گردشگري درون استاني نزديك به پنج هزار نفر، استخر شنا، فوتسال، برپايي دوره هاي آموزشي در رشته هاي قرآني، هنرهاي تجسمي نقاشي، خوشنويسي و گرافيك و تئاتر، نشريات تجربي و دوره آموزشي روزنامه نگاري خبرنويسي ويژه اعضاي هيئت تحريريه نشريات تجربي كانون هاي مساجد، تشكيل كلاس‌هاي آموزشي رايانه و مهارتي و هنرهاي دستي، كلاس هاي احكام و دوره آموزشي و قصه نويسي با رويكرد قصه‌هاي قرآني و ديني از فعاليت هاي شاخص طرح آسماني ها خواهد بود.
ستاد اوقات فراغت آسماني‌هاي وظيفه دارد با مشاوره و نظارت هماهنگي‌هاي لازم را در بازديد و كسب گزارش‌هاي مربوطه به عمل آورده و در تامين اساتيد، مربيان، مكان ورزشي، حمايت هاي مالي از طريق دبيرخانه هماهنگي و نطظارت بر كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان و نهادهاي مربوطه تلاش كند.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن