تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815442322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروي سمند با 56 ميليون خلافي توقیف شد


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: سرهنگ قاسم قدرتي : خودرو سمند به دليل حركات نمايشي و مارپيچ موجب اخلال در نظم و عبور و مرور در بهبهان شده بود كه با اعمال قانون متوقف شد.


خلافي خودرو 55 ميليون و 810 هزار ريال!!!سرهنگ قاسم قدرتي سه شنبه اظهار كرد: اين خودرو به دليل حركات نمايشي و مارپيچ موجب اخلال در نظم و عبور و مرور در بهبهان شده بود كه با اعمال قانون متوقف شد.وي افزود: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي براي تعيين ميزان تخلفات و نمره منفي راننده حادثه آفرين، از مركز استعلام كرده و مشخص شد كه ميزان خلافي خودرو 55 ميليون و 810 هزار ريال است.


سرهنگ قدرتي گفت: اين مقدار خلافي بابت تخلفات متعدد راننده و رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي از قبيل انجام تخلفات حادثه ساز و رانندگي با سرعت و سبقت غيرمجاز در مدت يك سال گذشته است.
وي با اشاره به تبصره هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي افزود: پس از ابلاغ اين قانون به مالكان خودروها كه داراي خلافي بيش از 10 ميليون ريال هستند، در صورت نپرداختن اين مبالغ خودروي آنها توقيف و از تردد آن جلوگيري مي شود.
پيش از اين خودروهايي نيز با 63 ميليون، 67 ميليون و 47 ميليون ريال خلافي در خوزستان توقيف شدند.
  منبع : جام نیوز  


   زیر مجموعه: خبر دسته: حوادث 

بازدید: 37

منتشر شده در 1395/02/08  





1395/02/08
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن