تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813451310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم حماسه انتخابات را در دهم اردیبهشت 95 تكمیل كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مردم حماسه انتخابات را در دهم اردیبهشت 95 تكمیل كنند منتخب مردم شیراز در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما در هفتم اسفند 94 حماسه بی نظیری خلق كردند و باید این موفقیت و حماسه را در دهم اریبهشت 95 تكمیل كنند.
۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت ساعت 20:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا فارس، بهرام پارسایی، عصر سه شنبه در همایش اصلاح طلبان در شیراز بیان كرد: مردم ما در مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شور و شعور سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند و باید در مرحله دوم این انتخابات پرشور تر در پای صندوق های رای حاضر شوند.
وی از مردم شیراز خواست در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساعت های اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق های رای حاضر شوند.
پارسایی افزود: توسعه اقتصادی در كنار توسعه سیاسی مد نظر ماست و بر این باوریم منتخبان مردم باید به دنبال رفع مشكلات معیشتی و رونق جامعه باشند و عمده تلاش ما نیز بر تحقق این موضوع متمركز است.
دیگر منتخب مردم شیراز در مجلس دهم شورای اسلامی نیز گفت: حضور مردم در این دوره از انتخابات در بردارنده پیام، دفاع از تفكر و اندیشه اصلاح طلبان و فعالیت جریان اصلاح طلبی از انفعالی به حالت فعال است.
فرج الله رجبی اضافه كرد: انتخابات دهم اردیبهشت 95 فرصت تكرار امید و تكمیل شدن لیست امید در شیراز است و باید همه در ساعت های اولیه انتخابات در پای صندوق های رای حاضر شوند.
یكی دیگر از منتخبان مردم شیراز در مجلس دهم شورای اسلامی نیز اظهار داشت: اصلاحات، اندیشه ای است كه طرفداران زیادی دارد و كسانی كه گمان می كنند می توانند مانع این اندیشه شوند اشتباه می كنند.
مسعود رضایی ادامه داد: مردم و به ویژه جوانان صاحبان اندیشه هستند و دغدغه اصلاح طلبان توسعه و پیشرفت كشور است و در این زمینه با جدیت گام بر می داریم.
دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد كه در این انتخابات 14 نماینده از 18 نماینده 15 حوزه انتخابیه استان فارس مشخص شدند.
تعیین نماینده چهارم حوزه انتخابیه شیراز و نمایندگان حوزه های انتخابیه ممسنی و رستم، نی ریز و استهبان، داراب و زرین دشت به انتخابات دور دوم در روز جمعه دهم اردیبهشت 95 موكول شد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن