تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله پلیس آلمان به ساختمانهای سلفی‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمله پلیس آلمان به ساختمانهای سلفی‌ها
یک خبرگزاری آلمانی گزارش داد، پلیس این کشور سحرگاه امروز (سه‌شنبه) در شهر برمن در شمال آلمان چندین یورش را علیه آنچه که "اموال متعلق به سلفی‌ها" خوانده انجام داده است.
آفتاب : خبرگزاری دویچه وله آلمان گزارش داد، پلیس این کشور صبح امروز چندین خانه و ساختمان تجاری متعلق به "سلفی‌ها" را در شهر برمن در شمال آلمان مورد یورش قرار داد.

بر اساس بیانیه پلیس آلمان، نیروهای ویژه پلیس شهر برلین و همچنین شهر هامبورگ به همراه نیروهای پلیس ایالتهای مکلنبرگ-پومرانی غربی و شلسویگ-هولشتاین در این عملیات دست داشته‌اند. بر اساس این بیانیه این عملیاتها در چهار منطقه در شمال شرق شهر برمن رخ داده‌اند.

در این بیانیه اعلام نشده که آیا در راستای این عملیاتهای شخص یا اشخاصی دستگیر شده‌اند یا خیر. انتظار می رود اواخر امروز دادستان شهر برمن جزئیات بیشتری را درباره این عملیات اعلام کند. از زمان وقوع حملات تروریستی در پاریس و بروکسل کشورهای سراسر اروپا تدابیر امنیتی را به منظور مقابله با تهدید وقوع حملات تروریستی افزایش داده اند.

به گزارش ایسنا، پلیس آلمان به شکلی فزاینده به دنبال مقابله با افراطگران در این کشور به ویژه منابع حمایت و تامین مالی تروریستها بوده است. بر اساس این گزارش تعداد سلفی ها در آلمان در چند سال گذشته به طور ثابت افزایش یافته و برآوردها از حضور بالغ بر 8000 تن از آنها در این کشور خبر می‌دهند.



تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن