تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814749603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیتی می تواند رئال مادرید را شکست دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سیتی می تواند رئال مادرید را شکست دهد
مهاجم سابق آکادمی رئال مادرید و همچنین تیم منچسترسیتی، می گوید که آبی های شهر منچستر می توانند از سد رئال مادرید عبور کنند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس منچسترسیتی و رئال مادرید از چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب در اتحاد برگزار می شود. خوسه آنخل پوزو، مهاجم سابق هر دو تیم و فعلی آلمریا، می گوید که سیتی می تواند در صورت عملکرد خوب در فاز تدافعی راهی فینال شود.

پوزو پیرامون این مسئله گفت:" بازی بسیار زیبایی پیش رو خواهد بود. تصور می کنم که سیتی می تواند کارهای مهمی انجام دهد اگر در فاز تدافعی خوب عمل کند. سیتی در حمله بازیکنان تاثیرگذاری همچون آگوئرو، سیلوا، ناواس و دی بروین در اختیار دارد اما مسئله کلیدی خط دفاعی این تیم است."

مهاجم آلمریا در ادامه از احتمال پیوستن سرخیو آگورئو در آینده به رئال مادرید صحبت کرد:"  آگوئرو الگوی منچسترسیتی  است و در این باشگاه روزهای حوبی را سپری می کند. صادقانه می گویم که دوست ندارم او را در لباس رئال مادرید ببینم."


19:20  1395/02/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن