تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819714919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواشناسی: ورود موج بارشی به کشور از پنجشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



هواشناسی: ورود موج بارشی به کشور از پنجشنبه
روز نو :  مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به بارش‌های پراکنده در ارتفاعات برخی مناطق طی امروز و فردا (7و 8 اردیبهشت)، از افزایش دما در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر و استان اردبیل خبر داد.
 
به گزارش روز نو، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه 7 و 8 اردیبهشت) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و ارتفاعات استان کرمان رشد ابرهای همرفتی و وقوع بارش‌های پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
 
وی اظهار کرد: در همین مدت افزایش دما در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر و استان اردبیل رخ خواهد داد و در استان گیلان و اردبیل با وزش باد شدید همراه خواهد بود.
 
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: از روز پنجشنبه موج بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج با شمالی شدن جریانات، سواحل دریای خزر را در بر گرفته و سبب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در این نواحی خواهد شد.
 
به گفته وظیفه، دریای خزر نیز در روز پنجشنبه 9 اردیبهشت، مواج خواهد بود، روزهای جمعه و شنبه 10 و 11 اردیبهشت، نیز استانهای واقع در
 
نیمه شمالی کشور تحت تاثیر این سامانه با رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد همراه خواهند بود.
 
وی همچنین اظهار کرد: سواحل دریای خزر و شمال غرب از روز پنجشنبه و استانهای واقع در دامنه‌های البرز مرکزی از روز جمعه با کاهش دما به ویژه در سواحل همراه خواهند بود.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 8 اردیبهشت، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 29 و 20 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه 9 اردیبهشت، کمی ابری، بتدریج افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط بارش پراکنده، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 30 و 20 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن