تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803326785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصولگرایان بدانند راه كسب آرا، انتخابات است نه حذف اصلاح طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سخنگوی حزب كارگزاران: اصولگرایان بدانند راه كسب آرا، انتخابات است نه حذف اصلاح طلبان سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی با دعوت از مردم برای شركت در دور دوم انتخابات، گفت: اصولگرایان بدانند كه راه كسب آرای مردم انتخابات است نه حذف اصلاح طلبان.
۱۳۹۵ سه شنبه ۷ ارديبهشت ساعت 10:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حسین مرعشی دوشنبه شب در سخنرانی كه برای حمایت از فهرست انتخاباتی امید در منطقه حصیرآباد اهواز برگزار شد، اظهار كرد: ما برای اصولگرایان به عنوان رقیب احترام قائل هستیم اما به آنها می گوئیم كه راه كسب آرای مردم انتخابات است نه حذف اصلاح طلبان.
وی از اصولگرایان خواست كه تندروها را از خود دور كنند و به جای متهم كردن اصلاح طلبان به القابی چون جریان فتنه، لیبرال و ضدولایت فقیه، برای خدمت به مردم به صحنه رقابت وارد شوند.
این عضو ارشد كارگزاران سازندگی نهاد انتخابات را از موضوع های مهم در حقوق اساسی دانست و افزود: تا امروز با وجود همه محدودیت ها و مشكلات ولی همواره مردم كار خودشان را كرده و معجزه آفریده اند و كسی نتوانسته است این مسیر را بر روی اراده مردم ببندد.
وی انتخابات مجلس را "گام دوم" تعیین كننده پس از انتخابات 1392 ریاست جمهوری توصیف كرد و گفت: ملت می خواهند در انتخابات مجلس نیز دولت را كمك كنند چرا كه پیش از این مردم در یك عملیات سیاسی غافلگیرانه روحانی را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب كردند و نتیجه این انتخاب، برطرف شدن سایه جنگ، تحریم و بحران از كشور بوده است كه این عمل با ملی شدن صنعت نفت برابری می كند.
نماینده سابق مردم كرمان در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: دلیل اصرار ما برای رای دادن به لیست امید علاوه بر شایستگی نامزدهای این فهرست تكیه بر برنامه و داشتن پشتوانه است زیرا همه رجال سیاسی و احزاب میانه رو و اصلاح طلب حامی این لیست هستند.
به گفته وی، اصرار ما به رای دادن به فهرست پیگیری سیاست های مصوب رهبری است.
وی تصریح كرد: اصلاح طلبان تا زمان خدمت به مردم از هم پیمانان خود حمایت می كنند و در صورتی كه سستی یا كوچكترین اهمالی ببینند، چه در دولت روحانی یا مجلس، دست از حمایت می كشند.
مرعشی با اشاره به روند تغییرات برای توسعه اقتصادی در چین اظهار كرد: از ابتدای انقلاب تا سال 1368 هر آنچه باید برای بهبود زندگی مردم انجام می شد، اتفاق افتاد اما فقر توسعه پیدا كرد و بعد از آن به سمت سازندگی رفتیم اما با وجود تلاش ها و هدف گذاری ها به متوسط رشد اقتصادی سالانه دو درصد رسیدیم كه دلیل آن پایبند نبودن به برنامه ها بوده است.
سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی با انتقاد از عملكرد دولت گذشته تصریح كرد: دولت دهم با سیاست های غلط كشور را زمین گیر كرد و 700 میلیارد دلار منابع نفتی كشور را با شعار از بین برد.
مرعشی با دعوت از مردم برای شركت در مرحله دوم انتخابات مجلس و رای دادن به فهرست امید اظهار كرد: مردم با همت و بركت نهاد انتخابات، كشور را در سال 1392 روی ریل توسعه قرار دادند و اكنون در انتخابات مجلس و گام دوم باید این حركت را تكمیل كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن