تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804340542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی : وضعیت بحرانی سپاهان در سال های آتی تکرار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: احمدی : وضعیت بحرانی سپاهان در سال های آتی تکرار می شود
دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت:اگر مسئولان فکری به حال سپاهان نکنند، وضعیت بحرانی این تیم در سال های آتی تکرار می شود.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان احمدی درباره مشکل قلبی خود گفت: پس از بازی با الاتحاد از ناحیه قفسه سینه احساس درد کردم. بلافاصله با پزشک تیم به بیمارستان رفته و تا ساعت 4،5 صبح در آنجا بودیم که پزشکان گفتند مشکل خاصی نیست اما باید اکو بگیرم. با توجه به اینکه  پرواز ما ساعت 7 صبح بود دیگر نتوانستم این کار را در دوحه انجام دهم و این موضوع را به پس از  رسیدنمان به ایران موکول کردم. پس از اکویی که گرفتیم پزشکان اعلام کردند که مشکل چندانی ندارم و این درد به خاطر فشار عصبی بوده است.


وی درباره کارشکنی بازیکنان سپاهان در اخراج ایگور استیماچ، بیان کرد: این موضوع صحیح نیست که بازیکنان استیماچ را قبول نداشتند. مشکلات ما خیلی زیاد و ادامه دار است. باید مسئولان رده بالای شرکت فولاد سپاهان تصمیمات درستی بگیرند. در غیر این صورت وضعیت بحرانی سپاهان در فصل آینده نیز تکرار خواهد شد. قطعا وقتی که لیگ تمام شود محرم یا من و یا هادی عقیلی صحبت‌های لازم را در مورد مشکلاتی که داریم انجام می‌دهیم.


دروازه‌بان سپاهان ادامه داد: متاسفانه مسئولان  هیچ حمایتی از تیم انجام ندادند و ما و کادر فنی در سپاهان تنها مانده‌ایم. 6 ماه است که حقوق نگرفته‌ایم. قبول دارم همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند اما مسئولان باشگاه می‌توانستند اطراف ما آمده و از نظر روحی و روانی سپاهان را  حمایت کنند. چندین بار در طول فصل من و بزرگترهای تیم برای حفظ روحیه با بازیکنان صحبت کردیم اما این موضوع تا کجا می‌تواند جواب بدهد.


احمدی در خصوص شایعه دخالت  نویدکیا در امور فنی تیم اظهار کرد: من هیچگاه ندیدم که نویدکیا در امور فنی تیم دخالت مستقیم انجام دهد و اگر هم حرفی می‌زد به خاطر مجوز شفاهی بود که از سوی مسئولان باشگاه دریافت کرده بود. کاش این مجوز به صورت کتبی بود تا شاهد هجمه علیه محرم نباشیم. من از سال 93 احساس کردم که سپاهان به چنین روزی خواهد افتاد و حتی در آن زمان موضوع را به نویدکیا گفتم اما آن موقع محرم به من گفت اینجا سپاهان  و تیم پرهواداری است و امکان ندارد  شاهد چنین مشکلاتی باشیم. متاسفانه کاری کردند که سپاهان به این حال و روز افتاد.


دروازه بان سپاهان بیان کرد: بزرگترهای تیم مثل محرم، هادی و یا من دل‌شان به حال تیم می‌سوزد. وقتی کسی نمی‌آید حال بچه‌ها را بپرسد این موضوع برای ما خیلی سنگین است. حداقل می‌توانند از نظر روحی و روانی از ما حمایت کنند. این مشکلات هست و اگر مسئولان توجه نکنند سپاهان فصل آینده نیز حال و روز بهتری نخواهد داشت.







۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن