تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی در تراکتورسازی ماندگار است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه نویی در تراکتورسازی ماندگار است
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال فراوان سال آینده هم در این تیم می ماند.

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به پایان فصل لیگ برتر، زمزمه های نقل و انتقالاتی کم کم شروع شده است. در این راستا اخبار متناقضی درباره آینده امیر قلعه نویی به گوش می رسد.

عده ای اعتقاد دارند او اگر با تراکتورسازی به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، در این تیم ماندگار می شود و عده ای دیگر هم سرمربی تیم تبریزی را کاندیدای حضور در سایر تیم های لیگ برتری می دانند.

این اتفاقات در حالی رخ داده که امیر قلعه نویی بعد از اتفاقات چند سال قبل دوباره توانسته تا حد زیادی جایگاه خود را در میان هواداران پرشور تراکتورسازی پیدا کند و شاید صلاح نباشد او فصل بعد دوباره این تیم را ترک کند.

سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی درباره آینده قلعه نویی به "ورزش سه" می گوید: ما طبیعتا دوست داریم قلعه نویی در تراکتورسازی بماند. به همین خاطر از قلعه نویی خواستم بازیکنان مورد نظر خود و بودجه لازم برای فصل آینده را به من اعلام کند تا شرایط را بررسی کنیم. انشاءالله بتوانیم با او برای فصل بعد به توافق برسیم. البته بعید هم می دانم مشکلی در این راه وجود داشته باشد. البته فعلا تمرکزمان روی بازی های باقی مانده است و صلاح نیست در این باره حرفی بزنیم تا تمرکز تیم بهم بخورد.


10:23  1395/02/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن