تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805338756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر استراتژی تبلیغات نامزدهای مجلس استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شیوه های تبلیغی کاندیداهای استان مرکزی؛
تغییر استراتژی تبلیغات نامزدهای مجلس استان مرکزی

تبلیغات انتخابات


شناسهٔ خبر: 3608099 - سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
استانها > مرکزی

اراک-تبلیغات نامزدهای مجلس دهم که در دور اول انتخابات عمدتا درفضای مجازی و شهری بود این بار با قرار گرفتن نامزدهای اصولگرا و اصلاح طلب در مقابل هم بیشتر در تریبون های سخنرانی جلوه یافته است. خبرگزاری مهر- گروه استان ها: انتخابات دور اول مجلس دهم در استان مرکزی تکلیف سه حوزه انتخابیه را روشن کرد و شش کاندیدا را نیز برای رقابت تکیه بر صندلی بهارستان، به مرحله دوم انتخابات فرستاد؛ به بیان دیگر صاحبان چهار کرسی از هفت کرسی مجلس در استان مرکزی منتخب و مشخص شدند و شش نامزد دیگر در دور دوم انتخابات مجلس، بر سر سه کرسی باقی مانده رقابت می کنند. کمتر از دو روز دیگر به پایان تبلیغات نامزدهای دوم دوم انتخابات مجلس دهم باقی مانده و با نزدیک شدن به ساعت های پایانی وقت مجاز برای تبلیغات، نامزدها به شدت در تکاپو برای تبلیغ و معرفی خود و برنامه های خود هستند. رقابت حساس ۳ به ۳ اصولگرایان و اصلاح طلبان در استان و تنور داغ تبلیغات در این میان آنچه از گرایش های سیاسی داوطلبان و بیانیه های ائتلاف اصولگرایان استان و شورای اصلاح طلبان برمی آید در این دوره انتخابات در هر سه حوزه انتخابیه «اراک، کمیجان و خنداب»، «ساوه و زرندیه» و «شازند» سه نامزد اصولگرا در مقابل به نامزد اصلاح طلب قرار دارند و همین عامل سبب شده تنور انتخابات در این دور داغ تر و رقابت حساس تر شود. طیف های مختلف سیاسی با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دهم از روز دوم اردیبهشت ماه، فعالیت نفس گیر خود را برای گرفتن گوی رقابت از طیف مقابل آغاز کرده اند. حوزه انتخابیه «اراک، کمیجان و خنداب» طی چند روز اخیر میزبان حمیدرضا حاجی بابایی، وزیر سابق آموزش و پرورش بود که در حمایت از نامزدهای اصولگرا سخنرانی کرد و اصلاح طلبان نیز با دعوت از محمدرضا عارف، منتخب اول مردم تهران و علی مطهری نماینده مردم تهران، تنور تریبون های تبلیغاتی را گرم کردند.

سه حوزه انتخابیه در محاصره بنرهای بزرگ تبلیغاتی در این میان با وجود بازار داغ سخنرانی ها و تبلیغات در فضای مجازی، همچنان تبلیغات شهری در پس این شیوه های نوین رنگ نباخته و کماکان پرشورتر از دوم اول ادامه دارد و مناطق مختلف شهرهای این سه حوزه انتخابیه، مملو از بنرهای بزرگ و پوسترهای متعدد است که در دور اول عکس های افراد مختلفی را شامل می شد اما طی این دور، دو نامزد نمایندگی را به مردم معرفی می کنند. نامزدهای نمایندگی مجلس در استان با وجود تاکید بر تبلیغات مجازی و دعوت از سخنران، تلاش کردند تبلیغات همه جانبه ای را در عرصه انتخابات بیاورند و در این مسیر کمابیش از انواع روش ها همچون حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی، توزیع اقلام تبلیغاتی برای بیان دیدگاه های خود و حضور ستادها در مکان های پر رفت و آمد شهر و پخش موسیقی بهره گرفتند. داوطلبان مور حمایت اصولگرایان در سخنرانی ها با ذکر برنامه های خود، ولایتمداری و انقلابی بودن، حل مشکل بیکاری و رکود و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های خود ذکر کردند و نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان نیز بر حل مسائل اجتماعی اقتصادی و عقلانیت و اعتدال تاکید داشتند. طرفداران کاندیداها با استقرار در مقابل ستادها اقدام به توزیع عکس٬ بروشور و کارت‌های ویزیت در بین عابران کرده و از آن‌ها می‌خواهند که به کاندیدای آن‌ها در روز دهم اردیبهشت رای دهند. روستاها و شهرهای سه حوزه انتخابیه «اراک، کمیجان و خنداب»، «ساوه و زرندیه» و «شازند» نیز از تبلیغات انتخاباتی بی‌نصیب نبوده و نامزدها و هواداران آن‌ها با حضور در روستاهای مختلف و اجرای سخنرانی در مساجد و توزیع عکس و بروشورهای تبلیغاتی، شور انتخاباتی را به این مناطق نیز کشانده اند.

شبکه های مجازی، عرصه نوین و پرمخاطب رقابت تبلیغاتی شبکه های اجتماعی مجازی و موبایلی نیز این روزها به عرصه رقابت تمام عیار تبلیغاتی نامزد های نمایندگی مجلس تبدیل شده است. داوطلبین در دور دوم انتخابات تنها به متدهای سنتی از جمله بنر و پوستر و سخنرانی بسنده نکرده و روش های نوین را برای تبلیغات خود به کار گرفته اند که هم هزینه های کمتری را بر دوش آنان می گذارد و هم برای سازمان های متولی مدیریت شهری، هزینه و بار کاری مضاعف ایجاد نمی کند که از جمله این روش ها تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است. بسیاری از نامزدهای مجلس در استان با راه اندازی سایت های اینترنتی و گروه ها و کانال های ارتباطی در شبکه های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام، شرایط مناسبی را برای توضیح مشروح و مفصل در مورد برنامه ها و دیدگاه هایشان فراهم کرده اند. با توجه به اینکه برای همه افراد امکان حضور در ستادها و جلسات سخنرانی نامزدها وجود ندارد به نظر می رسد شبکه های مجازی در کنار تریبون های سخنرانی، طی این دوره از انتخابات نیز همچون دور اول، نقش تاثیرگذاری را در روند تبلیغات نامزدها ایفا کرده اند. گفتنی است دور دوم انتخابات مجلس دهم در استان مرکزی همزمان با ۲۰ استان دیگر کشور دهم اردیبهشت ماه جاری، در شش شهرستان از ۱۲ شهرستان این استان در قالب سه حوزه انتخابیه برگزار می شود و ۷۰۸ شعبه اخذ رای در این شش شهرستان برای رای گیری دایر خواهد بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن