تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805323794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی رونقی فضای مجازی برای تبلیغ/ تردد در برف برای سخنرانی در مساجد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رصد فعالیت‌های انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری؛
بی رونقی فضای مجازی برای تبلیغ/ تردد در برف برای سخنرانی در مساجد

انتخابات


شناسهٔ خبر: 3608104 - سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
استانها > چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - تبلیغاتی پرشور نامزدها در حالی در حوزه های انتخابیه چهارمحال و بختیاری آغاز شده که روش تبلیغ در فضای مجازی توسط نامزد ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است. خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: استان چهارمحال و بختیاری دارای چهار حوزه انتخابیه برای مجلس شورای اسلامی است. حوزه‌های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری شامل حوزه انتخابیه شهرکرد یعنی شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن و بخش فرخ شهر است. حوزه انتخابیه فارسان شامل شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان و کیار است. حوزه انتخابیه بروجن نیز شامل شهرستان بروجن است و حوزه انتخابیه لردگان نیز شهرستان لردگان را شامل می‌شود. در انتخابات هفتم اسفندماه مجلس شورای اسلامی تکلیف دو حوزه انتخاباتی شهرکرد و لردگان مشخص شد که به ترتیب اردشیر نوریان و محمد خالدی از این دو حوزه انتخاباتی راهی مجلس شورای اسلامی شدند. اما تکلیف دو حوزه انتخابیه بروجن و فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ مشخص نشده و رقابت در این دو حوزه انتخابیه به دور دوم انتخابات کشیده شده است. در حوزه انتخابی اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ ۱۴۹ هزار و ۵۸۳ رأی صحیح اخذشده است که علی کاظمی با کسب ۲۱ هزار و ۶۷۸ رأی و قدرت الله حمزه با کسب ۱۸ هزار و ۶۹۱ رأی به دور دوم انتخابات رفتند. ۶۴ هزار و ۱۸۰ رأی صحیح در بروجن اخذشده است که خدیجه ربیعی با کسب ۱۴ هزار و ۶۴۲ رأی و علی نادری فرد با کسب ۱۰ هزار و ۱۰۸رأی به دور دوم انتخابات رفتند. نامزدهای انتخاباتی در دور دوم ، تلاش می کنند با بهره گیری از روش های مختلف تبلیغ طرفداران بیشتری جذب خود بکنند.

تبلیغات در حوزه انتخابیه بروجن در این دو حوزه انتخاباتی روز به روز با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات شور و شوق تبلیغات انتخاباتی بین نامزدها و طرفداران آنها بیشتر می‌شود. در حوزه انتخابیه بروجن رقابت بین یک نامزد خانم( خدیجه ربیعی) و یک نامزد آقا( علی نادری فرد) است و همین امر نقش مهمی در افزایش شور و شوق انتخاباتی در این حوزه انتخابیه داشته است. هم‌اکنون پوسترهای تبلیغاتی این نامزدها بر روی بنرهای سفیدرنگی در نقاط مختلف شهر چسبانده شده است و نامزدها در تلاش هستند که از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای تبلیغ استفاده کنند. حضور در مساجد و سخنرانی و برگزاری جلسات خانگی  و تبلیغ چهره به چهره از مهم‌ترین روش های تبلیغ در این شهرستان است که موردتوجه نامزدها قرارگرفته است. تبلیغات در فضای مجازی توسط این نامزدها در این حوزه انتخابیه کمتر موردتوجه قرارگرفته است. دشواری تبلیغات انتخاباتی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در حوزه انتخابیه اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار که این حوزه انتخابیه شامل چهار شهرستان استان چهارمحال و بختیاری می‌شود تبلیغات انتخاباتی دشوارتر از حوزه انتخابیه دیگر است. این حوزه انتخابیه به‌واسطه داشتن روستاهای کوچک و بزرگ در نقاط سخت گذر و برفی استان، کار تبلیغات نامزدهای این حوزه را دشوار کرده است. به علت عدم توسعه اینترنت و حتی عدم توسعه پوشش تلفن همراه در برخی روستاهای منطقه تبلیغ به‌صورت اینترنتی و پیامکی توسط نامزدها موردتوجه قرار نگرفته است. نامزدها با فعال کردن ستادهای خود در شهرها و روستاها و چسباندن پوستر توسط طرفداران خود به دنبال تبلیغ هستند. نامزدها با گذر از جاده‌هایی که مملو از برف هستند خود را به روستاهای سخت گذر منطقه می‌رسانند و از نزدیک با مردم صحبت و در مساجد سخنرانی می‌کنند. بهره گیری طرفداران نامزدها از اسپری رنگ برای تبلیغ همچنین در برخی روستاهای این حوزه انتخابیه، طرفداران نامزدها به‌جای چسباندن پوستر از اسپری رنگ استفاده می‌کنند و نام نامزد موردحمایت خود را با اسپری رنگ بر روی دیوارهای روستاها حک می‌کنند. یکی از اهالی روستای دستگرد امامزاده از حوزه انتخابیه اردل، کوهرنگ، کیار و فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص تبلیغات انتخاباتی نامزدها اظهار داشت: استفاده از اسپری رنگ برای تبلیغ نامزدها در روستاها موجب ایجاد چهره نامطلوب در دیوارهای روستاها می‌شود. اسماعیلی افزود: رنگی کردن دیوارها با اسپری رنگ برای تبلیغ کار نادرستی است چون سال‌ها بر روی دیوارها باقی می‌ماند و از زیبایی چهره طبیعی روستاها می‌کاهد. وی بابیان اینکه بهترین تبلیغ نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور در مساجد و ارائه برنامه‌هایشان است، تأکید کرد: جمعیت روستاها بسیار کم است و نماینده با سخنرانی در مسجد و ارائه برنامه‌های خود برای توسعه مناطق به بهترین شکل برای خود تبلیغ کند و نیازی به چسباندن پوستر و رنگی کردن دیوارها با اسپری رنگ توسط طرفداران آن‌ها نیست. نامزدها برنامه های خود را به مردم ارائه کنند یکی از اهالی بروجن نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه روش تبلیغات دو نامزد انتخابیه این حوزه منظم است، عنوان کرد: با توجه به محل های تعیین شده برای چسباندن پوستر در بروجن، مشکلی درنامطلوب کردن چهره شهر وجود دارد. شبانیان تاکید کرد: نامزدها باید تلاش کنند که در این حوزه انتخابیه برنامه های خود را برای مردم ارائه کنند و با صداقت خود را به مردم معرفی کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن