تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819620204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نيروي دريايي سپاه: محمد منتظرقائم شهيد مبارزه با نفوذ بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فرمانده نيروي دريايي سپاه: محمد منتظرقائم شهيد مبارزه با نفوذ بود
فرمانده نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه در طول ۳۷ سال گذشته شاهد تحقق وعده خدا براي نصرت به مسلمين بوده‌ايم، گفت: واقعه طبس مصداق واقعي امداد الهي بود.
به گزارش مهر، سردار علي فدوي، صبح ديروز در افتتاحيه کنگره بزرگداشت شهيد محمد منتظرقائم، ياد و خاطره اين شهيد استان يزد را گرامي داشت و از او به عنوان شهيد مبارزه با نفوذ ياد کرد. وي بيان کرد: خداوند متعال در قرآن کريم به مؤمنين وعده داده که اگر در راه حق قرار گيرند، همواره بر کافران مسلط خواهند بود و ما در کشور اسلامي خود در طول ۳۷ سال گذشته شاهد تحقق اين وعده الهي بوده‌ايم. سردار فدوي، واقعه طبس را از مصاديق واقعي امداد الهي دانست و افزود: در شرايطي که امريکا، قوي‌ترين و زبده‌ترين کماندوهاي خود را در شرايط سخت آموزش داده و با آمادگي کامل عمليات طبس را نقشه‌ريزي کرده بود، طوفان شن به اذن خدا تمام برنامه‌ريزي‌هاي امريکا را ناکام گذاشت و طبل رسوايي او را به صدا درآورد. فرمانده نيروي دريايي سپاه با بيان اينکه خداوند متعال، اين امدادهاي غيبي را بارها و بارها به ملت ايران نشان داد، عنوان کرد: در جنگ تحميلي که دشمن ما از توانمندي مادي و تجهيزاتي بسيار بالايي برخوردار بود، وعده‌هاي الهي محقق شد و اين جنگ هشت ساله چيزي جز ناکامي براي دشمن به همراه نداشت. وي افزود: در جنگ هشت ساله، از عمليات والفجر ۸ تا کربلاي ۵، براي امريکايي‌ها کاملاً مشخص شد که روندي که براي صدام مشخص کرده‌اند، نمي‌تواند به سرانجام برسد و صدام نمي‌تواند انتظارات‌شان را برآورده کند بنابراين خودشان در سال‌هاي ۶۶ و ۶۷، ناوهاي‌شان را در خليج فارس مستقر کردند و موفق شديم يک ناو امريکايي را غرق کنيم. سردار فدوي عنوان کرد: امريکا سال‌هاست که مي‌داند در صورت ورود به جنگ با ايران، ضرر و زياني که به آنها وارد مي‌شود، بسيار بيشتر از سودي است که به دست مي‌آورد و به همين دليل است که بعد از ۲۵ سال از گذشت جنگ تحميلي امريکا نتوانسته حمله‌اي عليه ايران اسلامي داشته باشد زيرا مطمئن شده‌اند که ايران قدرت و توان کافي براي مقابله با امريکا را دارد.


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن