تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803933920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر هفته سی و پنجم لیگ دسته‌ اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروری بر هفته سی و پنجم لیگ دسته‌ اول
با نزدیک شدن به پایان خط لیگ دسته اول بر بازی ها حساس و سرنوشت سازتر می شود.

به گزارش "ورزش سه" هر چه رقابت های دسته اول به خط پایان نزدیکتر می شود بازی ها هم سرنوشت ساز و هم تعیین کننده تر می شود.  بی تردید یکی از مهمترین بازی های امروز دیدار تیم های مدعی مس کرمان و نفت آبادان است. نتیجه این دیدار که در کرمان برگزار می شود سرنوشت دو تیم را برای قرار گرفتن در حلقه مدعیان مشخص می کند. برنده این بازی نیمی از راه صعود به لیگ برتر می پیماید و کار برای تیم بازنده سخت تر از قبل خواهد شد. دیدار تیم های پاس و خونه به خونه یکی دیگر از بازی های مهم امروز محسوب می شود. سومین بازی حساس امروز رویارویی تیم های فجر سپاسی با خیبر است. تیم های پیکان و ماشین سازی هم امروز بازی های سختی با گیتی پسند و پارسه دارند. دیدار تیم های نساجی و مس رفسنجان در قائمشهر یکی دیگر از بازی های سخت ایستگاه 35 است. در بین تیم های ته جدولی دیدار تیم های داماش با فولاد برای هر دو تیم تعیین کننده است. همینطور بازی شهرداری اردبیل با آلومینیوم اراک که برای شهرداری چی سرنوشت ساز است. امروز شاهد دو بازی تشریفاتی هم خواهیم بود. یکی رویارویی تیم های نفت مسجد سلیمان با گل گهر و یکی دیگر مصاف ایران جوان با آلومینیوم هرمزگان است.
 
گیتی پسند اصفهان (15) – پیکان تهران (1) ؛ پیکان در راه صعود ، گیتی در حال سقوط
 
پیکان و گیتی پسند با شرایط متفاوتی به مصاف هم می روند. گیتی پسندی ها در خطر سقوط قرار دارند در حالیکه پیکانی ها در راه صعود به لیگ برتر پیش می روند و به همین دلیل هر دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز دارند و از سویی نتیجه دیدار این دو تیم برای سایر تیم های در حال صعود و یا در خطر سقوط مهم و تعیین کننده است. پیکانی ها که از اواخر دور رفت صدرنشین لیگ شدند برای اینکه صعودشان را قطعی کنند هر سه امتیاز بازی را می خواهند. گیتی پسندی هم با توجه به اینکه خطر سقوط تهدیدشان می کند به دنبال برد خانگی هستند.
 
نتیجه دیدار رفت : پیکان تهران 2 – گیتی پسند اصفهان صفر

داماش گیلان (19) – فولاد یزد (18) ؛ حیات و ممات
 
حساس ترین و تعیین کننده ترین دیدار در جمع فانوس به دست های لیگ رویارویی تیم های داماش و فولاد است. دو تیم با 34 امتیازی که در قعر جدول جای گرفته و نامزد سقوط به دسته دوم هستند. تساوی در این دیدار برای هر دو تیم سم است زیرا برنده این دیدار 37 امتیازی شده و شانس بیشتری برای بقاء به دست می آورد. داماش و فولاد تاکنون سه بار با هم بازی کرده اند.  این دو تیم در دو بازی مساوی شده اند و یکبار هم فولاد برنده شده است. باید دید امروز و در چهارمین بازی دو تیم که برایشان حکم مرگ و زندگی را را دارد چه نتیجه ایی رقم خواهد خورد.
 
نتیجه دیدار رفت : فولا یزد 1 – داماش گیلان صفر
 
پاس همدان (17) –  خونه به خونه بابل (5) ؛ دوئل حیاتی بدشانس ها
 
خونه به خونه و پاس به رغم بازی ها خوب و فرصت های زیاد گلزنی در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته اند و در این بین با جرات می توان گفت اکبر محمدی و حمید درخشان ؛ مربیان این دو تیم از بدشانس ترین ها بوده اند و امروز این دو مربی که سابقه هدایت تیم های ملی نوجوانان و جوانان در پرونده شان دیده می شود باید با هم دوئل کنند. محمدی که برای نجات پاس تلاش می کند باید از سد درخشان و خونه به خونه عبور کند تا شاید در صورت توقف تیم های پارسه ، گیتی پسند و شهرداری ، تیمش بالاتر از آنها در رده چهاردهم قرار گرفته و در نهایت در دسته اول باقی بماند. در مقابل تیم خونه به خونه هم که در چند هفته اخیر جایگاه دومی اش را از دست داد و صعودش به لیگ برتر به اما و اگر کشیده شد برای اینکه مجدداً به رده قبلی برگردد چاره ایی جزء شکست دادن پاس ندارد.
 
نتیجه دیدار رفت : خونه به خونه بابل 1 – پاس همدان صفر
 
پارسه تهران (14) - ماشین ساری تبریز (2) ؛  ماشین نجات پارسه
 
جدال پارسه و ماشین سازی بیش از آنکه برای ماشین سازان مهم باشد برای پارسه اهمیت ویژه ایی دارد. ماشین سازی در صورت شکست هم جایگاه دومی اش دست نخورده باقی می ماند اما پارسه در صورت شکست برابر ماشین سازان یک پله به سقوط نزدیکتر می شود و به همین دلیل این تیم تهرانی بیش از یاشیل ماشین به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.
 
نتیجه دیدار رفت : ماشین سازی تبریز 1 – پارسه تهران 1
 
شهرداری اردبیل (16) –  آلومینیوم اراک (10) ؛ جوانمردان اراک

هر چقدر نتیجه این بازی برای اراکی ها بی اهمیت است در مقابل برای شهرداری چی ها حکم مرگ و زندگی را دارد. با یرد شهرداری در برابر آلومینیوم شانس حفظ تنها سهمیه اردبیلی ها در لیگ دسته اول دو چندن می شود ولی در صورت پیروزی اراکی ها که این دیدار برایشان تشریفاتی است ، شهرداری یک گام دیگر به سقوط نزدیکتر می شود. با توجه به روحیه حرفه ایی اراکی ها پیش بینی می شود شاگردان داود مهابادی در مقابله با شهرداری با تمام توان قدم به میدان بگذارند که در این صورت کار برای شهرداری که نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی دارد دشوارتر خواهد شد.
 
نتیجه دیدار رفت : آلومینیوم اراک 3 – شهرداری اردبیل صفر
 
نساجی مازندران (8) –  مس رفسنجان (6)؛ آخرین بخت نساجی

نتیجه دیدار تیم های نساجی و مس رفسنجان که در نیم فصل دوم به حلقه مدعیان پیوستند برای هر دو تیم به خصوص نساجی اهمیت زیادی دارد. نساجی که خودش را روی کاغذ صاحب شانس می داند اگر بتواند مس را شکست دهد نه تنها امیدهایش زنده می شود بلکه لطف بزرگی هم در حق خونه به خونه ؛ دیگر تیم مازندرانی می کند که توسط تیم های کرمانی تهدید می شود. در حال حاضر نساجی 48 امتیازی در مکان هشتم جاخوش کرده و اگر امروز برابر میهمان رفسنجانی اش برنده شود 51 امتیازی می شود و مجدداً در صف مدعیان لیگ برتر جای می گیرد.
 
نتیجه دیدار رفت : مس رفسنجان 4 – نساجی مازندران 1
 
فجر سپاسی شیراز (3) – خیبر خرم آباد (11) ؛ کلید خوشبختی شیرازی ها در دستان فجر
 
 فجری ها خوب می دانند با کوچکترین لغزشی نه تنها جایگاه سومی که لیگ برتر را از دست می دهند. حضور در جایگاه سوم یعنی فجر همین حالا یکی از سه تیم لیگ برتری است اما این جایگاه باید تا پایان بازی ها حفظ شود. در حقیقت کلید خوشبختی شیرازی ها در دستان سربازان فجر است. فجر اگر امروز بتواند بتواند از سد خیبر خرم آباد عبور کند نیمی از راه صعود را پیموده اما توقف خانگی برابر خیبری ها آنها را از لیگ برتر دور می کند.

نتیجه دیدار رفت : خیبر خرم آباد 1 – فجر سپاسی شیراز 2

مس کرمان (4) – نفت آبادان (7) ؛ زور آزمایی میثاقیان و دست نشان

در یک دهه اخیر همیشه دوئل های اکبر میثاقیان و نادر دست نشان در هر تیمی و در هر جایگاهی که قرار داشتند جذاب و دیدنی بوده است و قطعاً این بار جدال این دو مربی بیش از همیشه دیدنی ، جذاب ، نفسگیر و تعیین کننده تر از همیشه خواهد بود. البته چند موضوع باعث افزایش حساسیت این بازی شده که اهم آنها :  1. نفت و مس هر دو مدعی صعود به لیگ برتر هستند. 2. حضور نادر دست نشان روی نیمکت تیم نفت و مقابله اش با مس که با او لیگ برتری شده بود.
 
نتیجه دیدار رفت : نفت آبادان 1 – مس کرمان 2
 
ایران جوان بوشهر (12) – آلومینیوم هرمزگان (20)؛ سقوط آلومینیوم به دسته سوم
 
مسابقه تیم های ایران جوان و آلومینیوم هرمزگان تشریفاتی ترین بازی امروز محسوب می شود. زیرا نتیجه این بازی برای ایران جوان که امتیازهای لازم را برای بقاء جمع کرده مهم نیست همانطور که برای آلومینیوم که لقب اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم را یدک می کشد. در این بین آلومینیومی ها که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند تا جاییکه بازیکنانش حق و حقوق شان را نگرفته سخت تر است. چون اگر این تیم که گفته می شود مدیران جدیدش علاقه ایی به تیم داری ندارند و به بازیکنان شهرستانی اولتیماتوم داده اند تا خوابگاه را تخلیه کنند در رقابت ها حاضر نشوند به جای سقوط به دسته دوم مستقیم به دسته سوم سقوط می کند.
 
نتیجه دیدار رفت : آلومینیوم هرمزگان صفر – ایران جوان بوشهر صفر

نفت مسجد سلیمان (9) – گل گهر سیرجان (13) ؛ نیمچه امیدواری نفتی ها
 
نفت مسجد سلیمان که تا دو هفته قبل پیشرفت خوبی داشت خودش را به جمع مدعیان صعود نزدیک کرده بود با دو شکست بدموقع از دایره مدعیان دور شد ولی با اینحال مسجد سلیمانی ها همچنان امیدوار هستند تا شاید یکی از پرچم داران صعود باشند و این هم به دلیل بازی های آسانی است که این تیم پیش رو دارد. نفت امروز با گل گهری بازی می کند که نتیجه بازی برایش مهم نیست و به همین دلیل پیروزی برابر چنین تیمی نباید کار سختی برای نفتی ها باشد. نفت هفته بعد در بندرعباس با آلومینیوم این شهر بازی دارد و در هفته سی و هفتم میزبان خیبر و در هفته آخر هم با فولاد دیدار می کند. با توجه به اینکه سایر مدعیان صعود ، نسبت به نفت بازی های سختی پیش رو دارند به همین دلیل نفت نیمچه امیدی برای صعود دارد ، هر چند در حد رویا پردازی باشد.
 
نتیجه دیدار رفت : گل گهر سیرجان صفر – نفت مسجد سلیمان صفر



08:25  1395/02/06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن