تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی کانون‌های سلامت در محلات را مدیون ستاد فرهنگ سلامت شهرداری هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


راه‌اندازی کانون‌های سلامت در محلات را مدیون ستاد فرهنگ سلامت شهرداری هستیم استان‌ها > اصفهان - رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی خانه‌ها و کانون‌های سلامت در محلات یکی از ضرورترین اقدام در راستای ارتقاء سواد سلامت مردم است واین اقدام را مدیون ستاد فرهئگ سلامت شهرداری هستیم.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان، غلامحسین صادقیان در خصوص نقش این ستاد در ارتقاء سواد سلامت اظهار داشت: تمام تلاش شورای شهر مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های شهرداری در حوزه فرهنگ سازی و ارتقاء فرهنگ سلامت و به تبع آن سواد سلامت مردم است. وی با بیان اینکه من اعتقاد دارم تمام اقدامات شهرداری سلامت محور است ، اعلام کرد: تشکیل ستاد سلامت شهرداری و کمیسیون سلامت در شورا در مسیر پیشبرد ارتقاء فرهنگ سلامت و بالا بردن سواد سلامت و حفاظت از حقوق مردم در حوزه سلامت و مطالبه‌گری آنها است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: طی دو سال گذشته در سیاستگذاری‌های شورای شهر پرداختن به سلامت مردم در اولویت قرار گرفت به طوری که امسال در بودجه شورا بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای بخش سلامت در نظر گرفته شده است. وی گفت: اقدامات ستاد فرهنگ سلامت شهرداری در حوزه پیشگیری و بالا بردن آگاهی مردم در حوزه عوامل زمینه‌ساز بیماری قابل تقدیر است. صادقیان با اظهار اینکه تمام هم و غم کمیسیون سلامت شورای شهر و ستاد فرهنگ سلامت، شناخت بیماری‌ها و عوامل پیشگیری از آن است، ادامه داد: پیشگیری از دیابت و افزایش نشاط اجتماعی و کاهش مصرف دخانیات ازبرنامه‌های فرهنگی است که روی آن در این هفته سرمایه‌گذاری شده است. وی اعلام کرد: به منظور فرهنگ‌سازی و آموزش مردم در حوزه سلامت اقدامات بسیاری در کمیسیون سلامت و ستاد فرهنگ سلامت شهرداری صورت گرفته است به طوری که استقبال خوبی را از سوی مردم شاهد بودیم.

کلید واژه ها: استان اصفهان -




دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 12:32:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن