تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804053263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر بنا اعزام سوریان به استانبول است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
نظر بنا اعزام سوریان به استانبول است




مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: نظر بنا اعازم سوریان به مسابقات کسب سهمیه در استانبول است.





خبرگزاری تسنیم: رسول جزینی در خصوص کسب سهمیه وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی برای المپیک ریو توسط امیر قاسمی منجزی اظهار داشت: خوشحال و از راضی بودن هم یک پله بالاتر هستم. امیر باعث خوشحالی ما شد و با شرایطی نه چندان مطلوب سهمیه المپیک گرفت. از طرفی چون سهمیه سنگین وزن به سمتی می‌رود که چند مدعی دارد، خوب است و معجزه چند مدعی داشتن در سنگین وزن را به زودی خواهید دید.

وی در خصوص بشیر باباجان‌زاده و شرایطش گفت: بشیر باید بجنگد تا بازهم جایگاهش را بدست آورد. او جریمه شده که راهی مغولستان نشد و سهمیه‌ای که باید می‌گرفت را قاسمی گرفت. باباجان‌زاده در آینده آنقدر باید فرآیندهای تعیین شده را طی کند تا شرایط مورد قبول کادرفنی را بدست آورد. از اکنون نمی‌توان کسی را المپیکی دانست و شاید شرایط بدنی تغییر کند. کسی صددرصد المپیکی نیست اما قاسمی در سنگین وزن نشان داده اگر بخواهد می‌تواند. امیدوارم سایر نفرات نیز انگیزه بگیرند. قاسمی نشان داد که هیچ وزنی قائل به فرد نیست و هر فردی شایستگی داشته باشد دوبنده را بدست خواهد آورد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره شکست حمید سوریان خاطرنشان کرد: سوریان خوب بود و کادرفنی مجبور بود تا او را راهی مغولستان کند. مغولستان یکی از بهترین انتخابی‌هایی بود که می‌توانست باعث المپیکی شدن سوریان شود اما او تحت فشار وزن کم کردن و قرعه بد باخت. چنین شرایطی برای هر کسی می‌تواند رخ دهد. او از لحاظ بدنی به جایی رسید که ماند و اگر 90 ثانیه مقاومت می‌کرد، قطعا می‌برد. شایسته‌تر از او را فعلا نداریم.

جزینی ادامه داد: سوریان اگر بتواند سهمیه این وزن را بگیرد بی‌تردید طلای المپیک برای اوست. حمید یک کشتی‌گیر ششدانگ است ولی متاسفانه تحت تاثیر وزن کم کردن‌های پی در پی شده است. به نظر شخصی من او باید راهی استانبول شود و شایسته‌تر از او نیست. نظر بنا هم روی سوریان است. البته باید بدانیم که سوریان مجبور است راهی مسابقات کسب سهمیه در استانبول شود چون اگر او برود یا سهمیه می‌گیریم یا نه اما اگر کشتی‌گیر دیگری برود قطعا سهمیه نمی‌گیریم. او محکوم به کشتی گرفتن است و مطمئن هستم طلای المپیک را بدست می‌آورد.

وی در واکنش به صحبت‌های یکی از اعضای شورای فنی در خصوص خداحافظی سوریان عنوان کرد: نمی‌دانم این حرف‌ها چیست؟ این آقایان چه زمانی آمده‌اند شرایط سوریان را از نزدیک ببینند؟ 3 سال هر کاری انجام دادند و یک خانه مدرن را ویرانه کردند. قهرمان المپیک، کشتی گرفتن یادش رفته بود و قهرمان جهان، بدنساز شده بود. کاخ را گرفتند و بیغوله تحویل دادند و حالا در 5 ماه انتظار معجزه دارند. متاسفانه برخی نظرات از روی بغض و غیر کارشناسی است.

مربی سنگین وزن تیم کشتی فرنگی اضافه کرد: محمد بنا چه زمانی در خصوص تیم ملی اینطور حرف زده است؟ برخی دیگر از افراد هم بیمار و وطن فروش هستند. برخی به خاطر چند دلار هر کاری می‌کنند. به خاطر چند دلار وطن را می‌فروشند اما نظر کسی که با 100 دلار همه چیز را می‌فروشد اهمیتی ندارد و کسی باید نظر بدهد که قلب تپنده دارد. ما اگر در لندن موفق بودیم 4 سال زحمت کشیدیم ولی اکنون همه چیز صفر بود و محمد بنا بازگشت.

جزینی گفت: امیدوارم ژنرال 7 ستاره کشتی فرنگی (سوریان) 8 ستاره شود و بازهم طلایی شود. کاری که بچه‌ها در المپیک خواهند کرد کمتر از کار ظریف نیست و آیا دیپلماسی قوی‌تر از این وجود دارد که همه جلو پرچم ایران بلند شوند؟






تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن