تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رانیری: پوچتینو! یک سال دیگر صبر کن


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رانیری: پوچتینو! یک سال دیگر صبر کن
کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی خطاب به مائوریسیو پوچتینو،‌ سرمربی تاتنهام عنوان کرد که آنها باید برای فصل آینده به فکر قهرمانی لیگ برتر باشند.

به گزارش "ورزش سه"،‌ روباه‌ها با فاصله 5 امتیاز نسبت به تاتنهام در صدر جدول هستند و این در حالیست که 4 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است. تاتنهام برای رسیدن به لستر،‌ نیاز دارد که روباه‌ها دوبار دچار لغزش شوند ولی رانیری عنوان کرد که زمان درخشش آنها فرا رسیده است.

او گفت:" مائوریسیو،‌ می‌توانی صبر کنی. یک سال دیگر صبر کن. فشار همیشه در بیشترین حد بوده. آنها همیشه پشت سر ما بودند. من اذیت نشدم.دوست دارم که این فاصله 5 امتیازی حفظ شود."

رانیری ادامه داد:" هر گاه که صدرنشین نبودم و تیم‌هایی بالاتر از ما قرار داشتند،‌ کسانی بودند که می‌گفتند «آه باز هم رانیری دوم شد». بله ولی به کارنامه من نگاه کنید. من در چلسی دوم شدم ولی شروع به ساخت تیمی قدرتمند کردم. تا اولین بازی‌های لیگ هم بازیکن خریدم و در نهایت نایب قهرمان شدیم. در رم هم دوم شدم.

 پس از دو بازی هدایت تیم را بر عهده گرفتم. 0 امتیاز داشتیم و فصل را با 80 امتیاز، پایین تر از اینتر 82 امتیازی به پایان رساندیم. من باختم ولی چه کار می‌توانستم بکنم؟ فصل بعد از صعود یووه به سری آ به این تیم پیوستم. ما سوم بودیم و در نهایت دوم شدیم. چه کار می‌توانستم بکنم؟ من چهار یا پنج بازیکن داشتم که قهرمان شده بودند ولی بقیه جوان بودند."


10:58  1395/02/05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن