تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799144796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو داروی جدید برای درمان خطرناک‌ترین نوع سرطان پوست


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: ملانوما را خطرناک‌ترین نوع سرطان پوست توصیف می‌کنند اما به گزارش بی‌بی‌سی،یک مطالعه نشان می دهد که پس از معالجه با کمک دو داروی ایمنی‌درمانی، هیچ نشانه ای از تومور در یک پنجم افراد مبتلا به ملانومای پیشرفته دیده نشده است.
سرطان پوستاولین اطلاعات در مورد استفاده همزمان از ایپیلیموماب و نیوولوماب در یک گروه ۱۴۲ نفری از بیماران نشان داد که ۶۹ درصد آنها پس دو سال هنوز زنده بودند.پزشکان بریتانیایی که این معالجات را انجام داده اند نتایج را "بسیار دلگرم کننده" توصیف می کنند.
ملانوما خطرناک ترین نوع سرطان پوست است و ششمین سرطان شایع در بریتانیاست، به طوری که هر سال جان بیش از دو هزار نفر را در این کشور می گیرد.داده های مطالعه دیگری در مورد معالجه ملانوما با کمک دارویی به نام پمبرولیزوماب ساخت شرکت مرک نیز نشان دهنده افزایش طول عمر بیماران است.این دارو هم با بریدن ترمز سیستم ایمنی بدن برای حمله به سلول های سرطانی کار می کند.
نتایج اولیه این درمان های آزمایشی، که در نشریه انجمن پزشکی آمریکا چاپ شده، نشان داد که یک سوم بیماران برای ۱۲ ماه بدون ظهور نشانه تومور زندگی کردند.این مطالعه توسط پزشکان بیمارستان رویال مارسدن در لندن انجام شد.اهمیت ترکیب داروها
سیستم ایمنی بدن دفاع قدرتمندی در برابر عفونت فراهم می کند. با این حال "ترمزهای" زیادی در داخل این سیستم برای جلوگیری از حمله به بافت های خود بدن طراحی شده است.
سرطان - که نمونه معیوب بافت های سالم است - می تواند برای پرهیز از حمله سیستم ایمنی از این ترمزها استفاده کند.ایپیلیموماب و نیوولوماب با هدف بریدن این ترمزها طراحی شده اند.
هر دو آنها به درمانی استاندارد برای ملانوما بدل شده اند، اما بیشتر محققان معتقدند که ترکیب آنها اهمیت اساسی دارد.این درمان آزمایشی نشان داد که میزان بقای بیماران دو سال پس از مصرف فقط ایپیلیموماب ۵۳ درصد بود و تومور هیچ یک از بیماران کاملا ناپدید نشد.میزان بقا برای کسانی که از هر دو دارو استفاده کرده بودند پس از دو سال ۶۹ درصد بود و به علاوه آثار سرطان در ۲۲ درصد آنها کاملا ناپدید شد.با این حال بیش از نیمی از بیماران دچار عوارض شدید جانبی و گاه خیلی خطرناک شدند که باعث توقف معالجه شد.
هرچند این دسته از داروهای جدید در برخی بیماران به نتایج خیره کننده منجر می شود اما می تواند باعث عوارض جانبی شود چون کل سیستم ایمنی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد.با این حال دانشمندان بریتانیایی هم اکنون مشغول آزمایش شیوه ای هستند که فقط آن دسته از سلول های ایمنی را دستکاری می‌کند که به سرطان حمله می کنند. یعنی باقی سلول های ایمنی دست نمی خورند.خبر آنلاینمطالب مرتبط:اولین نشانه های سرطان پوست را در خود تشخیص دهید! پیشگیری از مبتلا شدن به سرطان پوستریش علیه سرطان پوست
پربیننده ترین خبرها سوپرایز های فوق العاده روز پدر !! + تصاویر کتایون ریاحی و پرستو گلستانی سوار بر موتورسیکلت!+عکس گریم متفاوت گلزار در سلام بمبئی+عکس حضور جالب‌ بانوان در مراسم تشییع مهرداد اولادی +عکس واکنش کثیریان به حضور مجری من‌ و تو در جشنواره+عکس غول ۶چرخ آمریکایی در ایران !+عکس این زن 35 پراید دزدید +عکس جان کری و نوه اش در سازمان ملل+ عکس درگیری های خونین پس از بازی پرسپولیس+عکس حضور کادر فنی و بازیکنان ملوان بر مزار اولادی + عکس کشف لاشه نهنگ 12 متری در قشم+ عکس صفحه اول روزنامه‌های 1شنبه صبح خبری نیک صالحی 95/2/5 معرفی زیباترین زن در سال 2016+عکس نمایشگاهی با تصاویر عریان در تهران +تصاویر پاسخ مدیران به حضور مجری من و تو درجشنواره فیلم فجر+عکس ظاهر بهنوش بختیاری در عکس های جدیدش به عنوان مدل تبلیغاتی یک تیتر پراز حرف، برای خبر زنی که 21 روز شکنجه شد+عکس امشب منتظر گیتار زدن امین حیایی در دورهمی باشید! +عکس رضا عطاران در نوجوانی+عکس حمله دوباره بیکارهای ایرانی دراینستاگرام مسی بخاطر این عکس!! دیدار نوه‌های ملکه انگلیس با موجودات فضایی +تصاویر شباهت مهناز افشار با پدرش +عکس مزدک میرزایی مجری تلویزیون در کنار همسرش+عکس شیکترین لباس های مجلسی ترک !
آخرین خبرها کمک زردچوبه به بهبود حافظه و تمرکز در سالمندان دو داروی جدید برای درمان خطرناک‌ترین نوع سرطان پوست بازیگر سینما هم در اهواز کتک خورد! باز کردن در اضطراری هواپیما برای هواخوری! تصورات غلط درباره عطر و ادکلن 17 خوراکی برای طولِ عمر بیشتر دلیل علمی برای بدخوابی در مکان‌های ناشناس قیمت طلا، سکه و ارز؛ شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ لنز یک و نیم میلیارد تومانی!+عکس وقتی خورشید آب را شیرین می‌کند! زنده‌شدن مرد هندی بعد از ۴۵ دقیقه مرگ با این کار از فرزندتان در مقابل ابتلا به کبد چرب محافظت کنید!! آلودگی هوای درون خانه را جدی بگیرید! افشای فریبکاری میتسوبیشی ژاپن در 625 هزار خودرو علت مرگ های ناگهانی در جوانان ورزشکار چیست؟ چه رفتارهایی را باید از ثروتمندان یاد بگیریم؟ این 2 رنگ برای عینک آفتابی توصیه می‌شود ۷ دانستنی مفید درباره عارضه آب مروارید بهترین زمان نوشیدن شیر قیمت بلیت هواپیما، از اتوبوس کمتر شد! نشانه‌هایی مبنی بر اینکه همسرتان دیگر دوستتان ندارد! داعش 45 نفر را با یخچال اعدام کرد! انفجار انتحاری در مسجد امام علی (ع) در بغداد خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید!!


فال حافظ فال روزانه پرداخت قبوض قیمت خودرو کارت شارژ جدول لیگ برتر نتایج زنده فوتبال ترافیک تهران خلافی خودرو


یکشنبه 5 اردیبهشت 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن