تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815462350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه میوه بسته بندی در نمایشگاه «شهرآفتاب»


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به عرضه میوه بسته بندی و دستچین در بازار میوه و تره بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: در این بازار میوه های برش داده شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یکبار مصرف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

به گزارش تراز ،عبدالحسین رحیمی در خصوص احداث بازار میوه و تره بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تصریح کرد: این پروژه در جهت ارایه خدمات به بازدیدکنندگان به مرحله اجرا در خواهد آمد. به همین منظور در مجموعه شهرآفتاب مکانی را برای عرضه میوه بسته بندی و دستچین به انتخاب مشتری، در فضایی به مساحت حدود 200 مترمربع در دست اقدام داریم.
وی با اشاره به تجهیز این بازار ادامه داد: در این تره بار میوه های برش شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یکبار مصرف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از مراجعه کنندگان و مشتریان این بازار میوه و تره بار، ناشران و افراد مستقر در نمایشگاه کتاب هستند، اضافه کرد: این در حالیست که برخی دیگر از مراجعه کنندگان شهروندان تهرانی و بازدیدکنندگان شهرستانی هستند. همچنین ساعات کار آن نیز هماهنگ با شروع و پایان کار نمایشگاه است.
وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم تا در جهت رفاه حال مراجعه کنندگان نمایشگاه ارایه خدمات داشته باشیم، گفت: این آمادگی را داریم که شهروندان تهرانی که در اطراف مجموعه شهرآفتاب زندگی می کنند نیز با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و از طریق مترو بتوانند از این فضا بهره مند شوند.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، رحیمی با بیان اینکه برنامه ای برای عرضه مواد پروتئینی در بازار میوه و تره بار شهرآفتاب نداریم، افزود: بازدیدکنندگان می توانند اقلام مورد نیاز خود را این بازار تهیه کنند و این در حالیست که میدان میوه وتره بار شهرآفتاب با ایجاد سازه دائم در آینده نزدیک به مردم خدمات رسانی خواهد داشت.


منبع: ایسنا











زمانبندی انتشار: 4 ارديبهشت 1395 - 17:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن