تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رد صلاحیت شدگان انتخابات فوتبال همچنان بلاتکلیف


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رد صلاحیت شدگان انتخابات فوتبال همچنان بلاتکلیف
قرار بود اواخر هفته گذشته کمیته تجدید نظر شامل کفاشیان رئیس فدراسیون ، صالحی رئیس کمیته استیناف و یکی از اعضای هیات رئیسه به شکایت نامزدهای معترض رسیدگی کنند، این جلسه اما با گذشت 72 ساعت هنوز برگزار نشده است.
کد خبر: ۵۸۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ - 23 April 2016


در حالی که ساعات اداری  نخستین روز کاری هفته نیز به پایان رسید، جلسه رسیدگی به شکایات و  تجدید نظر بررسی صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال همچنان برگزار نشده است.


به گزارش تابناک ورزشی، پس از اینکه ۱۴ نامزد از ۳۴ فردی که برای پستهای مختلف فدراسیون فوتبال نام نویسی کرده بودند از سوی کمیته بررسی صلاحیت ها احراز صلاحیت نشدند برخی از این افراد خواهان تجدید نظر شدند.


شهاب الدین عزیزی خادم، نامزد پست ریاست که کمیته سه نفره او را به دلیل کم بودن سوابق مدیریتی رد صلاحیت کرده از جمله افرادی است که اعتراض رسمی خود را به ریاست فدراسیون فوتبال تقدیم کرده است. به غیر از عزیزی خادم چند نامزد سرشناس و واجد شرایط دیگر برای سایر پست ها از جمله هیات رییسه هم به رد شدن صلاحیت شان اعتراض دارند.


قرار بود اواخر هفته گذشته کمیته تجدید نظر شامل علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای هیات رئیسه تشکیل جلسه دهند و به شکایتهای نامزدهای معترض رسیدگی کنند، این جلسه اما با گذشت 72 ساعت هنوز برگزار نشده است.



























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن