تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض ناشایست به محل برگزاری مسابقه آبی و قرمز در ورزشگاه تختی اهواز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بختیاری زاده: اعتراض ناشایست به محل برگزاری مسابقه آبی و قرمز در ورزشگاه تختی اهواز بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت:برای هوادارانی كه با پرتاب سنگ به سمت بازیكنان، ‌اعتراض ناشایست خود را به محل برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه تختی نشان دادند، ‌متاسفم.
۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت ساعت 11:39

خبرگزاری پانا+

  به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس افزود: 20 هزار تماشاگر در نقاط مختلف ورزشگاه تختی سنگ پرتاب كردند تا اتفاق زشت و زننده ای را برای فوتبال خوزستان رقم بزنند.   وی گفت: نام پرسپولیس به تاریخ و تمدن ما ایرانیان بر می گردد و باید قبول كنیم،‌ پرسپولیس فراتر از دیگر تیم های لیگ برتر، فوتبال بازی می كند.
سرمربی استقلال اهواز ادامه داد:‌ اگر در مقابل این تیم 10 گل هم می خوردیم، ‌نباید تماشاگران با پرتاب سنگ اعتراض خود را نشان می دادند زیرا مقابل تیمی شكست خوردیم كه در 80 درصد دیدارهای خود پیروز میدان بوده است.
بختیاری زاده درباره نحوه قضاوت سید مهدی سید علی در این دیدار گفت: برای تیم داوری آرزوی موفقیت می كنم اما با گرفتن یك پنالتی به سود پرسپولیس نمی توان جو متشنج ورزشگاه را آرام كرد.
سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به این سوال كه چرا هواداران سنگ پرتاب كردند،‌ بیان داشت: آنها می خواستند به صورت زننده ای اعتراض خود را به مسئولان برای برگزاری دیدار در ورزشگاه تختی به جای غدیر اعلام كنند. البته من از نیروی انتظامی و برگزاركنندگان این رقابت تشكر می كنم و با حمایت از آنها عمل زشت هواداران را نیز محكوم می كنم.
بختیاری زاده درباره سقوط تیمش به لیگ دسته یك(جام آزادگان) اظهار داشت: برای اینكه تیمی در لیگ برتر بزرگی كند باید حامیان بزرگی نیز داشته باشد كه متاسفانه استقلال اهواز از ابتدای لیگ از حامیان بزرگ محروم بود.
تیم فوتبال استقلال اهواز در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر صفر مقابل پرسپولیس شكست خورد تا سقوطش به لیگ یك قطعی شود.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن