تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلع و قمع تابلوهای غیرمجاز در محورهای استان زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


قلع و قمع تابلوهای غیرمجاز در محورهای استان زنجان استان‌ها > زنجان - مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان گفت : درسال گذشته 150 تابلوی غیرمجازدرمحورهای مواصلاتی استان قلع و قمع شد.


به گزارش خبرآنلاین، ایرج دست نشان مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان با اعلام این خبرافزود: در راستای ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی، این تابلوهای غیرمجاز از حاشیه راه‎های برون ‌شهری استان جمع‌آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه تابلوها و ساخت ‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید در سطح محورهاست، افزود: براساس قانون ایمنی راه‌ها نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های کشور صرفاً با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و در استان‌ها با مجوز اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها انجام می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: گاهی مشاهده می‌شود که برخی اشخاص حقیقی و حقوقی به ‌دلیل ناآگاهی از قوانین و مقررات، به‌صورت خودسرانه اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌ها می‌کنند که این اقدام آنها، سبب دیده‌ نشدن تابلوهای علائم راهها توسط رانندگان شده و در نتیجه با بروز اختلال در تردد ایمن وسایل نقلیه، منجر به سوانح رانندگی می‌شود.
دست نشان تصریح کرد : متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی حاشیه راه‌ها می‌توانند با مراجعه به این اداره‌کل و آگاهی از اصول مکان‌یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک، ضمن نصب تابلو با اخذ مجوز به ارتقای ایمنی تردد کمک کنند.
وی همچنین افزود:برای یک صد تابلو غیرمجازنیزاخطارجمع آوری یا اخذ مجوزابلاغ گردیده است .

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان - حمل و نقل عمومی - حمل و نقل -




شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 11:16:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن