تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری بانک‌های خارجی با ایران مانعی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
همکاری بانک‌های خارجی با ایران مانعی ندارد
جان كری:
همکاری بانک‌های خارجی با ایران مانعی ندارد وزیر خارجه آمریكا پیش از دیدار با همتای ایرانی خود تأكید كرد کشورش هیچ مخالفتی با كار كردن بانک‌های خارجی با تهران ندارد.


به گزارش فرهنگ نیوز، جان كری، وزیر خارجه آمریکا، پیش از دیدار با ظریف گفت: «آمریکا از زمان اجرایی شدن برجام  سد راه تجارت قانونی با ایران نشده و نخواهد شد.»

وزیر خارجه آمریکا همچنین اضافه کرد که او در تلاش است ابهامات در میان متصدیان اقتصادی خارج از آمریکا را درباره سرمایه‌گذاری در ایران از بین ببرد.

وی افزود: «اکنون برای بانک‌های خارجی این فرصت وجود دارد که با ایران مبادله کنند. متأسفانه، به نظر می‌رسد در میان برخی بانک‌های خارجی مقداری ابهام وجود دارد و ما می‌خواهیم بکوشیم درباره آن توضیح بدهیم.»

کری در ادامه گفت: تنها موارد استثنا بر این قاعده آن دسته از بانک‌ها و شرکت‌هایی هستند که مقام‌های آمریکا آنها را در فهرست تحریم قرار داده‌اند.

وزیر خارجه ایران كه برای شركت در مراسم امضای موافقتنامه تغییرات آب و هوایی به نیویورك سفر كرده است، جمعه شب برای دومین بار با كری دیدار و با او درباره اجرای برجام گفت وگو كرد.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران


95/2/4 - 07:35 - 2016-4-23 07:35:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن