تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804318599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه مهتاب با مشارکت سرمایه گذاری از کشور آذربایجان، در اردبیل ساخته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پروژه مهتاب با مشارکت سرمایه گذاری از کشور آذربایجان، در اردبیل ساخته می شود استان‌ها > اردبیل - رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: شورای شهر مجوز مشارکت شهرداری با شرکت سرمایه‌گذاری اولدوز آذربایجان را برای احداث پروژه مجتمع تجاری، خدماتی مهتاب، واگذاری سه هزار و 200 متر مربع زمین با کاربری ورزشی به سپاه حضرت عباس(ع) و توافق با صاحبان املاک برای بازگشایی و جلوگیری از برخی تخلفات ساختمانی را صادر کرد.


زکی‌ الله خوشبخت با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران با درایت امام راحل در اوایل پیروزی انقلاب اظهار کرد: سپاه به عنوان نیروی عزت‌مند و حافظ شرافت این مرز و بوم لحظه‌ای از این آرمان بلند و حساس انقلاب در دفاع از این مرز و بوم عقب‌نشینی نکرده و همواره سعی داشته تا در سنگر انقلاب از عزت و شرافت این ملت دفاع کند. وی با بیان اینکه حافظان این مرز و بوم همیشه و در همه صحنه‌ها از جنگ تحمیلی گرفته تا دوران سازندگی و عرصه‌های تحول فرهنگی و اجتماعی همیشه در صحنه هستند، تصریح کرد: این بزرگترین عزت و عظمت برای سپاه بوده که همواره در خط انقلاب و در مسیر دفاع از ولایت فقیه حاضر و آماده است.رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به ولادت مولای متقیان علی(ع) و عظمت و ابهت این رادمرد تاریخ در صیانت از اسلام و ارزش‌های الهی بیان کرد: حضرت علی(ع) با وجود همه سختی و دشواری کار همواره تلاش کرد تا در مسیر اطاعت الهی گام بردارد. رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زینب(س) را به عنوان پیام‌رسان انقلاب عاشورایی و سخنگوی دولت حسینی یادآور شد و اضافه کرد: ‌حضرت زینب(س) با انجام مأموریت و مسئولیت خطیر خود در حقیقت از فرهنگ حسینی صیانت کرده و همواره پاسدار این حریم ارزشی بوده است. خوشبخت با تسلیت درگذشت استاد جابر عناصری پدر تعزیه ایران و از مفاخر ترویج و تعمیق فرهنگ عاشورایی در سطح ملی و افتخار استان اردبیل ادامه داد: این فرد عناصری از پیشگامان ترویج فرهنگ عاشورایی بود که در نهایت نیز غریبانه به دیدار معبود شتافت و تمام عمر خود را صرف تحقیق، پژوهش و اعتلای فرهنگ عاشورایی کرد که وجود چنین شخصیت‌هایی برای استان دارالارشاد اردبیل مایه فخر و شرف است. رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به برگزاری صد و شانزدهمین جلسه شورای شهر گفت: در این جلسه نامه‌های شهرداری اردبیل در بیش از 14 بند مورد بررسی قرار گرفت که اغلب آنها صدور مجوز برای توافق شهرداری در تملک اراضی و همچنین بازگشایی در مسیرهای مختلف بوده است. خوشبخت افزود: شورای شهر مجوز مشارکت شهرداری با شرکت سرمایه‌گذاری اولدوز آذربایجان را برای احداث پروژه مجتمع تجاری، خدماتی مهتاب، واگذاری سه هزار و 200 متر مربع زمین با کاربری ورزشی به سپاه حضرت عباس(ع) و توافق با صاحبان املاک برای بازگشایی و جلوگیری از برخی تخلفات ساختمانی را صادر کرد.    

کلید واژه ها: استان اردبیل -




جمعه 3 اردیبهشت 1395 - 14:02:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن