تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804521201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه ی اساتید دانشگاه های کشور در حمایت از دولت روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیانیه ی اساتید دانشگاه های کشور در حمایت از دولت روحانی اساتید دانشگاه های کشور بیانیه ی در حمایت از دولت روحانی صادر کردند .
۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت ساعت 12:16

خبرگزاری پانا+

  به گزارش پانا از خوزستان ، اساتید دانشگاه های کشور بیانیه ی در حمایت از دولت روحانی صادر کردند . متن این بیانیه در پی می آید:   به نام خدا ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر حسن روحانی با سلام و احترام، ضمن عرض تبریک سال نو و ایام سالروز ولادت مولی الموحدین(ع)، در آغازین روزهای سال نو، ما جمعی از اعضاء هیات علمی دانشگاه های کشور، ضروری دانستیم که نکاتی را به استحضار حضرت عالی برسانیم.
در سال ۱۳۹۴، ذائقه آحاد ملت ایران با موفقیت در یکی از مهمترین سیاست های راهبردی موعود انتخاباتی جناب عالی یعنی توافق هسته ای شیرین گردید و ملت فهیم و قدرشناس ایران نیز با رای قاطع خود به لیست امید در سراسر کشور، بار دیگر بر ضرورت استمرار این رویکرد و همراهی نمایندگان خویش در تداوم این مسیر تاکید نمود. شکی نیست که دستیابی به توافق هسته ای با قدرت‌های جهانی در یک فرآیند دشوار و پیچیده‌ی دیپلماتیک و حقوقی چندین ماهه، نه تنها رخدادی کم‌نظیر به سان یک الگوی عقلانی تاریخی برای حل مسالمت آمیز مناقشات در روابط بین‌الملل بود، بلکه ضمن تاکید بر فرهنگ صلح مدار ملت ایران، برای کشور و مردم ایران احترام و اعتباری افتخار آمیز در سطح منطقه‌ای و جهانی پدید آورده است. پر واضح است که برجام حاصل از این توافق گام نخست و مقدماتی و سرنوشت ساز برای خنثی سازی بسیاری از تهدیدهای پرخطر بوده و شرایط لازم برای بی‌اعتبار کردن مبانی و بهانه‌های تحریم‌های فراگیر و زیانبار را در نظام حقوقی و سیاسی بین‌المللی فراهم نموده است. متاسفانه، این روزها برخی از نهادهایی که به فرموده امام بزرگوار(ره) مجاز به دخالت در سیاست نیستند، آشکارا به موضع گیری تقابلی در برابر خواست ملت پرداخته و رنج و تعهد غرور آمیز سیاستمداران خبره، متخصص و دل آگاه وزارت امور خارجه کشور عزیزمان را “خود تحقیری” می خوانند و خلاف خواست ملی گام برمی دارند. حال آن که در موقعیت ملتهب کنونی منطقه که سیاست ورزی هشیارانه ایران در توافق هسته ای، خشم قدرت های انحصارطلب منطقه را برانگیخته است، از همه نیروهای نظام انتظار می رود که زمینه موفقیت های بیشتر دولت در حوزه های داخلی و خارجی را فراهم آورند.
از دیگر سو، رفع بحران های اقتصادی و رسیدن به شکوفایی اقتصادی که یکی از مهمترین مولفه های عزت ملی است بدون شک مستلزم گفتگوی فراگیر ملی در میان نخبگان سیاسی کشور و توسعه روابط بین المللی ایران است. بدیهی است گسترش فضای گفت و گوی ملی، اعتماد به سرمایه های اجتماعی و گسترش مشارکت اجتماعی، به مشارکت در حوزه اقتصادی، افزایش ثروت ملی و ثبات اقتصادی خواهد انجامید. همان طور که حضرت عالی در پیام نوروزی خود نیز اشاره فرمودید، حل مشکلات داخلی در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی از مسیر اخلاق و پیاده سازی آن در سیاست می گذرد. بنابر این، بر همه دست اندرکاران امور فرض است که با گسترش اخلاق عملی و ارزش نهادن به رای و نظر مردم، آن را مبنای سیاست گذاری های کلان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قرار دهند. تنها با آشتی ملی، گسترش فضای گفت و گوی ملی و اخلاق مداری در حوزه سیاست است که میتوان بحران ها و اختلافات سال های اخیر را پشت سر گذاشت.
بر این اساس ما امضاء کنندگان زیر، پشتیبانی مجدد خود را از سیاست های داخلی و خارجی جنابعالی و دولت تدبیر و امید که همواره دغدغه پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان ایران و سرافرازی و عزت نظام جمهوری اسلامی را داشته اید، اعلام می داریم و آرزوی توفیقات روزافزون را برای حضرت عالی و دولت تدبیر و امید داریم.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن