تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819121212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول ورزشي:گلف استان قم با كمبود مربي و نيروي متخصص روبرواست.


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول ورزشي:گلف استان قم با كمبود مربي و نيروي متخصص روبرواست.
رييس هيات گلف قم گفت: اين هيات جهت توسعه رشته ورزشي گلف دراستان با كمبود مربي و نيروي انساني فني و متخصص روبرواست.

سيد محمد علويون روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در حال حاضر اين رشته ورزشي به سه تا چهار مربي به صورت حرفه اي و مداوم نياز دارد تا به صورت پيوسته با تيم تمرين نمايد.

وي بااشاره به فعال بودن تيم گلف استان يادآور شد: اكنون در بخش آقايان تنها دو نفر داراي مدرك مربيگري مي‌باشند و در بخش بانوان نيز هيچ مربي متخصصي نداريم.

وي تصريح كرد: براي رسيدن به مراحل ورزش قهرماني گلف استان نيازمند دوره‌ها و كلاس هاي تخصصي با حضور مربي مجرب و اختصاصي مي‌باشد.

علويون ادامه داد: در حال حاضر ‪ ۷۰‬نفر از بانوان و آقايان دراستان به صورت حرفه اي و نيمه حرفه اي در رشته مذكور فعال مي‌باشند.

وي بااشاره به توسعه آموزش هاي كيفي گلف در سطح استان گفت: بايد از مربيان متخصص اين رشته استفاده كرد.

وي اظهار داشت: گلف بازان استان مي‌توانند به علاقه مندان آموزش دهند ولي نمي‌توانند به صورت هميشگي و طولاني مدت در اختيار تيم هاي جديد باشند.

علويون افزود: گلف استان قم فاصله زيادي با استانداردها و ورزش قهرماني دارد كه براي كم كردن اين فاصله بايد برنامه ريزي منجسم با افق ديدي طولاني و وسيع صورت گيرد كه اين امر تعامل سازمان هاي مربوطه را مي طلبد.

وي با اشاره به راه اندازي دو زمين (رند) ميني گلف در ماه گذشته گفت: اين دو رند ويژه تمرين هاي ميني گلف (پات) با هدف توسعه اين رشته ورزشي و فرهنگسازي آن ايجاد شده است.

علويون خاطر نشان كرد: همچنين مراحل مقدماتي و مطالعاتي احداث يك زمين گلف در كنار زمين چمن در پرديسان قم در حال بررسي و پيگيري مي‌باشد كه به دليل تغييرات مديريتي در ارگان هاي مربوطه احداث آن به تاخير افتاده است.

وي آموزش هاي رايگان گلف را از ديگر برنامه‌ها و اقدامات اين هيات در راستاي ترويج اين رشته در سطح استان ذكر كرد و افزود: دوره جديد آموزش- هاي رايگان ويژه مردان تا پايان هفته جاري در ورزشگاه تختي قم آغازخواهد شد.

وي ادامه داد: با توجه به سابقه كم اين هيات ورزشي در استان، تيم گلف قم از جايگاه مطلوبي در سطح كشور برخوردار مي‌باشد و در مسابقات ليگ كشور حضور فعال دارد. ك/‪۳‬
 شنبه 25 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن