تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح اینترنت پهن باند در ۲۱۷ روستای استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: افتتاح اینترنت پهن باند در ۲۱۷ روستای استان سمنان فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان، در مراسمی پروژه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه های،سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان فناوری اطلاعات، اپراتور همراه اول، اپراتور ایرانسل و شرکت مخابرات ایران با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم که با حضور دکتر روحانی، برخی از وزراء، معاونین، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مسئولان و مدیران استانی حوزه ICT و جمعی از مردم استان سمنان برگزار شد، ارائه اینترنت پهن باند روستائی در ۲۱۷ روستای این استان با اعتباری حدود ۲۶ میلیارد ریال عملیاتی شد.
براساس این گزارش توسعه پهنای باند دسترسی دیتا در مراکز سمنان، دامغان و شاهرود، توسعه ظرفیت شبکه انتقال در مراکز گرمسار، سمنان، شاهرود، میامی، دامغان و معلمان و توسعه و تکمیل زیرساخت برق در مراکز میامی، زمان‌آباد و معلمان بعنوان پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت و راه‌اندازی مرکز آپا در سمنان به عنوان پروژه سازمان فناوری اطلاعات نیز به بهره‌برداری رسید.
همچنین در این مراسم پروژه‌های همراه اول در قالب توسعه شبکه نسل ۲ در ۲۲ ایستگاه، توسعه شبکه نسل ۳ در ۲۷ ایستگاه و توسعه بخشی RNC و BSC و پروژه‌های شرکت ایرانسل در قالب توسعه مراکز خدمات مشترکان در شهرهای دامغان و گرمسار، راه‌اندازی و توسعه شبکه نسل ۲ در سمنان، دامغان و گرمسار و راه‌اندازی و توسعه شبکه نسل ۳ در سمنان، دامغان، شاهرود، گرمسار و دیباج صورت گرفت.
براساس این گزارش پروژه ارتباط داده و سیستم انتقال و شبکه سوئیچ و کابل نیز به عنوان پروژه شرکت مخابرات ایران به بهره‌برداری رسید.
5656  

کلید واژه ها: حاکمیت اینترنت - سرعت اینترنت - کاربران اینترنت - اینترنت - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات -




چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 - 13:23:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن