تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805077105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق همدلی در استان سمنان/ سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار در استقبال کم‌نظیر سمنانی ها از روحانی: تحقق همدلی در استان سمنان/ سرمایه‌گذاری ۲۷۰۰ میلیارد تومانی استاندار سمنان گفت: امروز، حضور مردم در استقبال از ریاست محترم جمهوری، مصداق بارز هماهنگی و همدلی در این استان با وجود مردم متدین، خداجو و مسئولان دلسوز نهادهای مختلف وجود دارد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۳۱ فروردين ساعت 11:55

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا خباز، در آیین استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور در ورزشگاه تختی سمنان، ضمن ابراز خرسندی از حضور باشكوه مردم در استقبال از فرزند برومند استان ریاست محترم جمهوری دكتر حسن روحانی، حضور یكپارچه مردم را مصداق واقعی هماهنگی و همدلی مردم و مدیران در این استان دانست.
وی ضمن خوش آمد به رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید در سفر بیست و ششم استانی، ابراز داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که با حضور رئیس دولت یازدهم و سیاست های دولت وی، آرامش واقعی به این روزهای کشور بازگشت و از نعمت آرامش فکری، سیاسی، حفظ ارزش پول ملی، کنترل تورم با وجود کاهش درآمدهای نفتی دولت به یک سوم برخوردار هستیم.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: امروز بواسطه تدبیر و سیاست‌های مدبرانه دولت، آرامش واقعی به کشور برگشته است و سیاست‌های داهیانه دولت تدبیر و امید سبب شده که کشور ضمن برخورداری از آرامش واقعی، آماده جهش در بخش‌های مختلف و از جمله در حوزه‌های اقتصادی شود.
خباز اظهار داشت: با وجود دولت تدبیر و امید ما امروز از ارامش فكری، آرامش سیاسی و بین المللی، حفظ ارزش پول ملی كنترل نرخ تورم علیرغم كاهش درآمدهای دولت در كشور برخورداریم.
وی با اشاره به آمادگی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان و کمک به دولت یازدهم، گفت: در استان، بخش خصوصی آمادگی سرمایه گذاری در جای جای این دیار را دارد و چه در همایش سرمایه گذاری شانزدهم اسفندماه گذشته و چه در همایش سمنانی های مقیم خارج در روز گذشته، زمینه این مهم فراهم شده است.
استاندار سمنان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه‌هایی به ارزش دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بین استانداری سمنان و سرمایه‌گذاران، اذعان داشت: مدیران با تمام تلاش و مساعی خویش درصدد خدمت بیشتر به مردم هستند و امروز به برکت همین سیاست‌ها، سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در کشور و از جمله در استان سمنان هستند.
خباز با اشاره به برگزاری دو همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در سمنان و هم‌اندیشی سمنانی‌های خارج از کشور در مهدیشهر، تصریح کرد: با همت مسئولان، همه لوازم لازم برای انجام سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در این استان فراهم شده و تاکنون تفاهمنامه‌های متعددی در این زمینه نیز منعقد شده است. ضمن اینکه امروز نیز تفاهمنامه‌های دیگری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منعقد می‌شود.
وی از انجام این سرمایه‌گذاری‌ها به عنوان فرصت‌هایی بزرگ یاد کرد و گفت: این فرصت‌های بزرگ در سایه همان آرامشی به دست آمده که دولت تدبیر و امید آن را فراهم کرد.
استاندار سمنان با اذعان به اینکه استان سمنان ظرفیت‌های زیادی در زمینه سرمایه‌گذاری دارد، خاطرنشان کرد: همه مسئولان اجرایی این استان موظفند که بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذاری را فراهم کنند.
خباز، این آرامش را از توفیقات دولت تدبیر و امید دانست و افزود: امروز با حضور فرزند برومند استان سمنان ریاست محترم جمهوری، امید است بخشی از گره ها، مسائل و مشكلات مردم این استان با سرانگشت دستان دولت تدبیر و امید و فرزند برومند استان مرتفع گردد و شاهد رشد و توسعه استان باشیم.
وی با تقدیر از استقبال مردم سمنان از رئیس‌جمهور، گفت: این استقبال باشکوه از فرزند برومند استان سمنان، نشان می‌دهد که مردم ما مردمی قدردان هستند و خدمتگذاران خود را عزیز می‌شمارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن