تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819675169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتی: با زلاتان، PSG تیم دیگری است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتی: با زلاتان، PSG تیم دیگری است
کارلو آنچلوتی معتقد است که با وجود زلاتان، نبود چند بازیکن مهم پاری سن ژرمن در بازی امشب مقابل سیتی چندان به چشم نخواهد آمد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی به تساوی 2-2 دست یافته، امشب در ورزشگاه اتحاد دیدار دشواری مقابل آبی های شهر منچستر پیش رو خواهد داشت؛ به خصوص که بدانیم، ماتوئیدی و داوید لوئیز در این بازی غایب هستند و حضور وراتی و پاستوره هم در هاله از ابهام قرار دارد.

کارلو آنچلوتی که بین سال های 2011 تا 2013 هدایت PSG را بر عهده داشت، در رابطه با این بازی به وبسایت گل گفت:" بلان باید به بازیکنانی که قرار است جایگزین ماتوئیدی، لوئیز و احتمالا پاستوره و وراتی شوند، اعتماد لازم را بدهد. باید جوی مثبت در اطراف تیم ایجاد شود تا همه بازیکنان از لحاظ روحی در سطح بالایی قرار بگیرند.

سوای این مساله به نظر من حضور زلاتان در زمین، خود به تنهایی خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد. وقتی او در ترکیب PSG قرار دارد، بازیکنان حس بهتری پیدا می کنند. با زلاتان، PSG تیم دیگری خواهد شد. تساوی 2-2 البته برای پاریسی ها نتیجه خوبی نیست و با وجود اینکه همه فکر می کردند این یک بازی ساده برای PSG خواهد بود، من عقیده دیگری داشتم."

پنالتی خراب کردن زلاتان در بازی رفت:" او یک بازیکن کلیدی برای PSG است حتی اگر اشتباه کوچکی مثل از دست دادن پنالتی مرتکب شود. او همواره بازیکن مهمی برای تیمش است و انگیزه بالایی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد که این انگیزه می تواند به PSG در بازی امشب کمک فراوانی بکند."


16:25  1395/01/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن