تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهی وضعیت دامداریها و مستثنیات پناهگاه حیات وحش میانکاله


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ساماندهی وضعیت دامداریها و مستثنیات پناهگاه حیات وحش میانکاله استان‌ها > مازندران - در جلسه مشترک مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با نمایندگان دامداران پناهگاه حیات وحش میانکاله بر ساماندهی وضعیت دامداریها و ممیزی مستثنیات تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مازندران، در این جلسه دکتر ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بر ساماندهی وضعیت دامداریها و مستثنیات داخل پناهگاه حیات وحش میانکاله تاکید و اظهار داشت: حفظ و حراست از پناهگاه حیات وحش میانکاله تنها با همکاری دامداران و جوامع محلی امکانپذیر می باشد.
دکتر ناصر مهردادی با تاکید برارزشهای ذخیره گاه زیستکره میانکاله ادامه داد، میانکاله نگین تالابهای کشور و یکی از ذخیره گاههای زیست کره بین المللی است که دنیا به آن چشم دوخته است .
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: در آینده با بلگردهای بدون سرنشین میانکاله را رصد می کنیم و برای جلوگیری از خشکسالی در میانکاله برنامه داریم.
وی اظهار امیدواری کرد مسائل مورد نظر دامداران بطور جدی در کمیسیون ساماندهی میانکاله بررسی می شود.
درادامه نمایندگان دامداران نیز ضمن اعلام همکاری با برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بویژه در بحث خشکسالی لزوم اجرای ممیزی را درخواست نمودند.

کلید واژه ها: استان مازندران -




سه شنبه 31 فروردین 1395 - 10:54:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن