تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812878180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای تفاهم نامه افزایش تحرک بدنی بانوان مازندرانی در سال 95


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت:تفاهم نامه امور بانوان استانداری مازندران و اداره کل ورزش استان برای افزایش تحرک بدنی بانوان مازندران در سال 95 اجرایی می شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، مریم جمشیدی در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه های اجرایی و کارگاه آموزشی ورزشی در محیط کار و پیشگیری از آسیب زنان در سالن سید رسول حسینی ساری با تاکید بر اینکه همه مسئولیت های اجتماعی بر عهده بانوان است، گفت: در سیاست گذاری های تبیین شده از سوی سازمان ورزش و جوانان و امور بانوان و خانواده استانداری، طی تفاهم نامه ای ایجاد بستری مناسب برای ایجاد فضایی بسته برای تحرک و ورزش بانوان و پرداختن به مسایل روحی و مشکلات روانی که در آستانه تاب آوری جامعه تاثیر بسزایی دارد انجام شد.
جمشیدی با بیان اینکه این طرح به نیازهای بانوان نگاه ویژه دارد و سرمایه گذاری در این مهم برای تحکیم ارکان جامعه است، افزود: طی سند تفاهم نامه ای که از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل امور بانوان استانداری مازندران در سال 94 امضا و در سال 95 اجرایی خواهد شد ورزش بانوان شاغل و خانه دار اجرایی خواهد شد.
مدیر کل امور بانوان و استانداری مازندران با بیان اینکه ایجاد بستری در زمینه برنامه های مستمر برای زنان در دست اجرا است، متولی اجرایی آن را اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: هماهنگی این مهم بر عهده اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری است.
جمشیدی یکی از اهداف مهم تر را نگاه ویژه تفاهم نامه به ورزش زنان روستایی و ایجاد فضایی مناسب و ویژه برای بانوان دانست و ایجاد کارگاه هایی از این دست را بخشی از این تفاهم نامه ذکر کرد.
وی همچنین نگاه دولتی ها را به ورزش کارکنان بانوان ویژه خواند و افزود: برخی مدیران هنوز توجه به ورزش و اختصاص ساعتی به این مهم را ضروری نمی دانند که جای نقد وجود دارد.
این مسئول گفت: امیدواریم با فضاهایی که برای ورزش بانوان ایجاد می کنیم، استفاده لازم رخ ...
[ مشاهده متن کامل خبر اجرای تفاهم نامه افزایش تحرک بدنی بانوان مازندرانی در سال 95 در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

اجرای تفاهم نامه افزایش تحرک بدنی بانوان مازندرانی در سال 95






سه شنبه ، ۳۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.mazandaran.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن