تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820883731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازارچه خیریه،درخت آرزوهای کودکان بی سرپرست را بارور کرد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگیدانشگاه دولتی بجنورد بیان کرد: در بازارچهخیریه دانشگاه دولتی بجنورد غرفه درخت آرزوها طراحی شد که آرزوهای کودکان بی سرپرست بر روی آن نصب گردید و بازدید کنندگان آن آرزوها را برآورده کردند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل ازدانشجویان بیدار ؛محسن سنایی دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشگاه دولتی بجنورد، در مصاحبه ای با خبرنگار ما عنوان کرد:بسیاری از آرزو های کودکان بی سرپرست در بازارچه خیریه دانشگاه بجنورد برآورده شد.
وی افزود: در نهایت تمامی آرزوها برآورده شد آرزوها شامل دوچرخه، چرخ خیاطی، مانتو شلوار، لوازم تحریر، ماشین بازی، انواع اسباب بازی ها، چند دست لباس راحتی و غیره بود که توسط خیرین این دانشگاه خریداری و تحویل داده شد.
مسئول بازارچه خیریه دانشگاه دولتی بجنورد اظهار کرد: سود و عواید حاصل از بازارچه به صندوق خیریه باران در دانشگاه داده شد که به دانشجویان وام های بلا عوض و باز پرداخت داده شود.
سنایی تصریح کرد: بازارچه خیریه به مناسبت هفته نیکوکاری انتهای اسفندماه سال 94 در دانشگاه بجنورد برپا شد.
بازارچه خیریه با همکاری شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی بجنورد افتتاح شد و دانشگاه دولتی با هدف کمک به کودکان بی سرپرست و دانشجویان نیازمند این بازارچه را برپا کرد.
وی افزود: بازاچه خیریه در مدت سه روز در سالن لابی دانشگاه دولتی بجنورد فعالیت کرد و غرفه های متعددی از جمله غرفه مواد غذایی که توسط خود دانشجویان خوابگاه تعبیه شد و سود آن جهت خیریه به کار رفت و غرفه گل های طبیعی، صنایع دستی نیز وجود داشت.
مسئول بازارچه خیریه دانشگاه دولتی بجنورد گفت: در مجموع حدود 30 میلیون ریال از بازارچه خیریه جمع آوری شد که 10 میلیون ریال آن جهت آرزوهای کودکان بی سرپرست هزینه شد و 20 میلیون ریال آن به صندوق خیریه باران تحویل داده شد.
وی خاطر نشان کرد: استقبال دانشجویان و مسئولین دانشگاه از بازارچه خیریه خوب بود و از بازدید رضایت داشتیم بازدید کنندگان تنها از خود دانشگاه بجنورد بودند و دیگر دانشگاه ها شرکت نداشتند.
انتهای خبر/
[ مشاهده متن کامل خبر بازارچه خیریه،درخت آرزوهای کودکان بی سرپرست را بارور کرد در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

بازارچه خیریه،درخت آرزوهای کودکان بی سرپرست را بارور کرد






سه شنبه ، ۳۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن