تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814646559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه بهسازی میدان های بعثت و امیرچقماق در سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ادامه بهسازی میدان های بعثت و امیرچقماق در سال جاری
معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد؛ بهسازی میدان های بعثت و امیرچقماق در سالجاری نیز ادامه می یابد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رسول طهماسبی گفت: بر اساس سوابق و عکسهای موجود و پژوهش های صورت گرفته، حسینیه بعثت و حسینیه امیرچقماق قرینه بوده اند، اما حسینیه بعثت طی سالها و بر اثر فرسایش یا  تخریب های انجام شده، بخشی از آن به صورت کامل از بین رفته که در سالهای اخیر شهرداری یزد با همکاری میراث فرهنگی در صدد بازسازی و پیرایش آن برآمده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد افزود: نیمی از ضلع غربی حسینیه بعثت تا اواخر سال 94 تکمیل شده و ضلع شرقی آن هم در دستور کار بازسازی شهرداری و شرکت مسکن سازان قرار گرفته، به طوریکه هفته های گذشته هماهنگی های لازم با شرکت های خدمات رسانی انجام شده و حفاری برخی از ستون های آن آغاز شده است.


وی اظهار امیدواری نمود: اگر شرکت های خدمات رسان و کسبه محل همکاری داشته باشند، می توانیم با توجه به اعتباری که برای این پروژه دیده شده، در سالجاری ضلع شرقی آن را نیز ساماندهی و بهسازی کنیم.


طهماسبی همچنین در رابطه با مجموعه امیرچقماق و دسترسی های آن گفت:  که طی دو سال گذشته بخشی از کف سازی های حسینیه و آبنما انجام شده اما جهت تکمیل آبنمای آن، نیاز به تأسیسات خاص بوده که خریداری شده و بر اساس وعده ای که داده شده، انشاالله تا پایان اردیبهشت ماه مراحل پایانی آن انجام می شود.


معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد ادامه داد: در حالیکه یال های دو طرف حسینیه امیرچقماق در سال گذشته تکمیل و بازسازی شده، مسیرهای دسترسی آن نیز در سالجاری در دستور کار قرار گرفته که در شش ماهه اول سال جاری، عملیات اجرایی آن آغاز شده و مطابق خیابان مسجد جامع، کف فرش ها با سنگ های قلوه و خاص فرش می شود.





۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن