تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820363391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکایت مجری زن صدا و سیما به دلیل درخواست غیر اخلاقی در محیط کار! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



شکایت مجری زن صدا و سیما به دلیل درخواست غیر اخلاقی در محیط کار! +عکس
روز نو :  شینا شیرانی، مجری صداوسیما تا زمستان پارسال که چگونگی رفتن او از شبکه‌ی پرس‌تی‌وی جنجالی را به دنبال داشته است، حالا می‌گوید که برای ادعای غیراخلاقی خود شکایت کرده است و پیگیر ماجرا شده است.
شکایت مجری زن صدا و سیما به دلیل درخواست غیر اخلاقی در محیط کار! +عکس
بر مبنای تصویری که او در فیسبوک گذاشته، با اشاره به فعالیت خود از سال ۱۳۸۶ در صداوسیما و سپس گزارشگر و مجری شبکه‌ی پرس تی وی، به اتهام «تهدید در محیط کار با اقدامات غیراخلاقی» در پاییز و زمستان سال گذشته [۱۳۹۴]، شکایتی را تنظیم کرده است که در آن اتفاقات ادعایی را باعث ترک شغل و خارج شدن از کشور اعلام کرده است.پس از انتشار فایلی صوتی شینا شیرانی که تا امروز صحت و سقم آن توسط هیچ نهادی بررسی یا خبر رسانی نشده است، در آن درخواستی غیراخلاقی مطرح شده که خانم شیرانی می‌گوید مکالمه‌ی یکی از مدیران شبکه‌ی پرس تی وی بوده است.حدود دو ماه پیش، بیستم بهن ماه ۹۴، روابط عمومی این شبکه در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که «به رغم اینکه اصولا فایل صوتی از لحاظ قانونی و قضایی وجاهت نداشته و شکایتی نیز تاکنون ارائه نشده است، به دلیل اهمیت موضوع، مسوولان ذیربط در حال رسیدگی به آن و تشخیص صحت و سقم این ادعا بوده و تا مشخص شدن نتایج کامل تحقیقات، این دو تن تعلیق شده‌اند».هنوز درباره‌ی بررسی‌ها و تحقیقات صداوسیما و بررسی‌های احتمالی دیگر نهادها در این مدت درباره ی ادعای مطرح شده توسط این فرد، خبری منتشر نشده است.



تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن