تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804335165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و روسیه دشمن مشترک و منفعت مشترک دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: یونسی: ایران و روسیه دشمن مشترک و منفعت مشترک دارند دستیار رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه ایران و روسیه دشمن مشترک و منفعت مشترک دارند، گفت: دشمن مشترک سعی دارد برای ایران و روسیه دردسر ایجاد کند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين ساعت 16:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی در دیار با رئیس آژانس فدرال امور ملیت‌های روسیه با بیان اینکه آتش‌افروزان در نقاط مختلف منطقه نشانه بارزی هستند که دشمن برای ایران و روسیه استراتژی مشترک خطرناکی تدوین کرده است، ‌اظهار کرد: دشمن سعی دارد از اقوام و مردمان ایران و روسیه و منطقه آسیای میانه و همچنین مسلمانان این منطقه یارگیری کرده و آنان را علیه دو کشور به کار گیرد و امروز شاهدیم هزاران نفر از مردمان منطقه آسیای میانه با داعش همکاری می‌کنند و سازمان‌های افراطی با امکانات و رسانه‌هایی که در دست دارند به تحریک شهروندان دو کشور می‌پردازند. یونسی با ابراز امیدواری برای پیشرفت روابط دو کشور در حوزه فرهنگی، تصریح کرد: در دهه اخیر خوشبختانه دو کشور عزم جدی و سیاسی برای توسعه روابط دارند و در این رابطه پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. به خصوص در حوزه اقتصادی و بخش فولاد و صنایع دو کشور پیشرفت‌های خوبی داشتند. دستیار رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه قدم‌های برداشته شده برای توسعه روابط ایران و روسیه لازم بوده اما کافی نیست، خاطرنشان کرد: برای تکمیل روابط اقتصادی،‌ روابط فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که در شرایط فعلی برای دو کشور ضرورتی ایجاد شده که در حوزه‌هایی مثل قومیت‌های مذهبی و ادیان با یکدیگر همکاری کنند. یونسی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران و روسیه همکاری‌های برای مقاصد و اهداف مشترک دارند و باید به هم کمک کنند، گفت: همکاری در حوزه نظامی مهمترین همکاری است و این همکاری به خاطر تهدید مشترکی است که برای هر دو کشور وجود دارد چون ما منفعت و خطر مشترک داریم. وی با تأکید بر اینکه زیرساخت مسائل امنیتی، موضوعات فرهنگی است، افزود: پیشنهاد شما برای برگزاری همایش در حوزه اقوام جهت همکاری عملی در حوزه‌های مشترک فرهنگی و اقتصادی مورد استقبال ماست. اینکه این همایش در تاتارستان یا هر جایی که مصلحت می‌دانید برگزار شود از نظر ما بلامانع است و معتقدیم این همایش می‌تواند دو کشور را به یکدیگر نزدیک کند و راه‌های عملی همکاری دوجانبه را تسهیل کند. دستیار رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اینکه برگزاری همایش مشترک بین ایران و روسیه تجربه جدیدی خواهد بود، گفت: برگزاری همایش مشترک در حوزه اقوام اولین تجربه‌ای است که انجام می‌دهیم و مستلزم همکاری‌های بیشتر است و ما برای برگزاری این همایش اعلام آمادگی می‌کنیم البته با توجه به اینکه این همایش در روسیه برگزار می‌شود عمده مسئولیت کار به عهده شماست اما ما نیز آمادگی هرگونه همکاری را خواهیم داشت. در ادامه رئیس آژانس فدرال امور ملیت‌های روسیه با بیان اینکه شک نداریم موضوعات زیادی برای تبادل نظر در حوزه همکاری‌های و روابط ایران و روسیه وجود دارد، گفت: برگزاری همایشی در حوزه اقوام به صورت مشترک بین ایران و روسیه می‌تواند صفحه جدیدی را در تاریخ دو کشور باز کند. وی افزود: در مورد مکان برگزاری این همایش مشترک بررسی‌هایی انجام شده است و بنا به جمع‌بندی‌های انجام شده تا به حال تاتارستان برای این کار در نظر گرفته شده و تاریخ برگزاری همایش می‌تواند برای بهار سال 2017 باشد. رئیس آژانس فدرال امور ملیت‌های روسیه خاطرنشان کرد: در همایش مشترک ایران و روسیه باید مسائل قومیت‌ها و توسعه اقتصادی و استان‌های دو کشور مورد توجه قرار گیرد و من فکر می‌کنم حوزه اقتصادی و اجتماعی مکمل هم خواهد بود. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن