تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشن های میلاد مولود کعبه و مسابقات فرهنگی در جنوب شهر


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: خبرگزاری آریا-معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از اجرای جشن و ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) در اماکن عمومی این منطقه خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام رسول جوادی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت این عید خجسته و روز پدر، جشن بزرگ میلاد مولود کعبه با حضور شهردار و مسئولین شهری منطقه در ساختمان شهرداری ناحیه 4 برگزار می شود.
وی افزود: جهت حضور در این جشن که همراه با سخنرانی و مولودی خوانی خواهد بود، از بخشدار و مسئولین بخش آفتاب، روحانیون و مسئولین شورای اسلامی محلات و شهرداران نواحی دعوت شده است.
وی افزود : همزمان با شب میلاد، سراهای محله و مساجد منطقه نیز با برپایی جشن و مولودی خوانی رنگ و بوی معنوی به خود می گیرند.
به گفته جوادی به مناسبت روز میلاد، مسابقه مقاله نویسی با موضوع پدر من در مدارس محله اسفندیاری بستان و مسابقه نقاشی نیز در سراهای محله خانی آباد نو شمالی و نعمت آباد اجرا و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
همچنین ضمن اجرای شب شعر، کارگاه های آموزشی بررسی ابعاد نهج البلاغه و بررسی ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) تدارک دیده شده است که در سراهای محله برادران شکری و شهید کاظمی برگزار می شود.
جوادی ادامه داد: تقدیر از سالمندان و تکریم پدر شهید در خانی آباد نو شمالی، برپایی ایستگاه صلواتی در سرای محله بهمنیار، ارسال پیامک تبریک به سالمندان و برگزاری اردوی تفریحی بوستان آب و آتش از دیگر برنامه های فرهنگی به مناسبت سالروز میلاد مولود کعبه است.
گفتنی است به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) اماکن و معابر عمومی منطقه نیز آذین بندی و به بنرهایی با مضامین احادیث و گفتارهای آن حضرت مزین شده است.
[ مشاهده متن کامل خبر برگزاری جشن های میلاد مولود کعبه و مسابقات فرهنگی در جنوب شهر در خبرگزاری آریا ]


دوشنبه ، ۳۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن