تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821256353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع دو نرخی شدن قیمت بنزین منتفی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: موضوع دو نرخی شدن قیمت بنزین منتفی شده است
مهرداد لاهوتی نماینده مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه با برنامه "رویداد" رادیو گفت ‌و گو اظهار داشت: با توجه به اصلاحات نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، موضوع دو نرخی شدن قیمت بنزین منتفی شده است.
کد خبر: ۵۸۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ - 17 April 2016


مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1395، در " رویداد"، در مورد غیبت حدود 92 نماینده مجلس در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی از نمایندگان با توجه به اینکه در روزهای پایانی مجلس نهم هستیم، یک سری کارهای اداری دارند و مشغول انجام این کارها هستند. عده ای نیز به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کردند و درگیر انتخابات هستند و برخی نیز در ماموریت به سر می برند.

وی در پاسخ به این موضوع که آیا این غیبت تاثیری منفی بر بررسی بودجه نمی گذارد، گفت: این ایراد به خود دولت بر می گردد، دولت نباید لایحه بودجه را با این میزان تاخیر، ارائه می داد دولتی که پایبندی اش به قانون محکم‌تر از دولت قبل است و اگر دولت در آذرماه لایحه بودجه را ارائه  داده بود قبل از انتخابات بررسی آن تمام می‌شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق نمایندگان چند شیفت کار کردند تا بتوانند بررسی بودجه را به اتمام برسانند، اظهار کرد: در حال حاضر مراحل بررسی و تصویب تبصره ها به پایان رسیده است  و  در ادامه پیشنهادات اصلاحی به کمیسیون های مجلس  مورد بررسی قرار گرفت.
وی هم‌ چنین با بیان اینکه در جلسه امروز پیشنهادات الحاقی نیز مطرح شد ، ادامه داد:  بر اساس این پیشنهادات الحاقی تصمیم گرفته َشد که یک هزار میلیارد ریال جهت اورهال بالگردهای هوانیوز اختصاص داده شود.

لاهوتی هم‌ چنین به قانون مدیریت خدمات کشوری و اتمام دوران اجرای آزمایشی آن اشاره کرد و افزود: در آیین نامه این گونه قوانین تاکید شده که دولت شش ماه قبل از پایان فرصت آزمایشی باید لایحه این قانون را به مجلس ارائه کند ولی متاسفانه این موضوع رخ نداد ، به همین جهت، مجلس به درخواست دولت  تصمیم گرفته که این قانون را تمدید کند و احتمالا در روز سه‌ شنبه این قانون تا پایان سال 95 تمدید می‌شود.

این عضو کمیسیون تلفیق برنامه و بودجه 1395، با بیان اینکه بر طبق پیش‌بینی انجام شده بررسی لایحه بودجه تا روز سه‌شنبه به اتمام می‌رسد و پس از آن برای بررسی به شورای نگهبان ارسال خواهد شد در مورد بحث دو نرخی شدن قیمت بنزین نیز خاطر نشان کرد: این موضوع نیز از موارد ارجاعی به کمیسیون تلفیق بود که در کمیسیون اصلاحاتی صورت گرفت و با توجه به این اصلاحات عملا بحث دو نرخی شدن منتفی شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌البته در کنار این اصلاح بار دیگر بر ارائه کارت سوخت نیز تاکید شده است گرچه دولت خیلی اعتقادی به ادامه فعالیت کار سوخت ندارد در صورتی که نمایندگان معتقدند این موضوع می‌تواند فوایدی را داشته باشد از جمله میزان مصرف بنزین را مشخص می‌کند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن