تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیف اللهی: می‌خواهم آقای پاس گل بشوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سیف اللهی: می‌خواهم آقای پاس گل بشوم
هافبک استقلال خوزستان می گوید دوست‌ دارد آقای پاس گل شود و همانند دربی در بازی های بعدی هم موجب گلزنی هم تیمی هایش شود.

روح الله سیف اللهی درمورد پیروزی در دربی خوزستان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی سختی بود درست است استقلال اهواز در جدول جایگاه خوبی ندارد اما با تمام قدرت بازی کردند  تمام بازی ها سخت است و ما کاری با جایگاه حریف  مقابل در جدول نداریم و‌فقط به سه امتیاز فکر می کنیم  برای ما مهم برد است. خدا را شکر توانستیم ‌سه امتیاز دربی را بگیریم و در کورس بمانیم.

او درمورد صدرنشینی استقلال خوزستان ادامه داد: فعلا صدرنشین هستیم ولی اگر استقلال سپاهان را شکست دهد دوباره صدرنشین می شود ما منتظر بازی های بعدی هستیم تا ببینیم چه چیزی پیش می آید ولی تمام تلاشمان این است در کورس قهرمانی بمانیم.تیم ما الان دقیقا مثل کشاورزی می ماند که نهال را می کارد و‌منتظر برداشت می شود ما هم تلاش می کنیم تا به قهرمانی برسیم و بعد از این همه سختی و خستگی مزد تلاشمان را بگیریم.

این بازیکن که به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و موفق شد پاس گل هم بدهد در این رابطه توضیح می دهد: نظر کادرفنی این بود که نیمه دوم به زمین بیایم و من هم به نظرشان احترام گذاشتم این نقشه کادرفنی بود که من نیمه دوم به تیمم کمک کنم  خدا را شکر همین طور هم شد و‌عملکرد خوبی داشتم و تک گل بازی روی پاس من به ثمر رسید و توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم دوست دارم آقای پاس گل شوم وظیفه من پاس گل دادن و در کنارش گل زدن است. تا الان ۶ پاس گل داده ام.

وی با امیدواری نسبت به دعوتش به اردوهای بعدی تیم ملی در این مورد گفت: خیلی خوشحالم که آقای کی روش در ایران ماندنی شد او در تیم ملی ما تغییر و تحول مثبتی ایجاد کرده که یکی از آن ها نگاه ویژه به جوانان است متاسفانه امسال مصدومیت گریبانگیرم شد وگرنه شانس زیادی برای راهیابی به تیم‌ملی داشتم دو هدف و آرزوی دارم آن هم دعوت به تیم ملی کشورمان و‌لژیونر شدن است که مطمئنا در آینده به آن ها  می رسم.

هافبک آبی پوشان اهواز درمورد دیدار هفته بعدشان با نفت تهران ادامه می دهد: بازی با نفت در اهواز برگزار می شود حریف یکی از تیم‌های خوب لیگ‌ است همانطور که گفتم‌ تمام بازی ها سخت است از الان باید به فکر بازی بعد باشیم و‌به خوبی ریکاوری و‌تمرین کنیم. همدل هستیم سه امتیاز را بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم.

بازیکن استقلال خوزستان که سال پیش تعداد زیادی از بازی ها را به دلیل دریافت کارت زرد از دست داد امسال خیلی کمتر کارت دریافت کرد وی می گوید: پارسال این موقع ۱۲ کارت زرد‌ و قرمز گرفته بودم! اما امسال کلا ۳،۴ کارت گرفتم و ایم‌هم به خاطر صحبت هایی است که آقای ویسی پیش از فصل با من انجام داد تمام هدفم این بود  به تیمم کمک کنم و‌بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. پارسال یکسری مشکلات شخصی داشتم و‌همان باعث می شد زود عصبی شوم.

سیف اللهی در پایان در پاسخ به این سوال که قبول دارد استقلال خوزستان امسال به نوعی جور فولاد  را می کشد یا خیر افزود: فولاد امسال مشکلاتی داشته اما الان میانه های جدول است  تمام تلاشمان این است جام در خوزستان بماند چون دو سال پیش فولاد قهرمان شد امسال هم ما در کورس قهرمانی هستیم  و می خواهیم قهرمان شویم.


09:09  1395/01/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن