تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813058720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوتزه چگونه می تواند در ترکیب لیورپول قرار گیرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گوتزه چگونه می تواند در ترکیب لیورپول قرار گیرد؟
شایعه حضور هافبک بایرن مونیخ و شاگرد سابق یورگن کلوپ در لیورپول به اوج خود رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد یکی از مهم ترین شایعه نقل و انتقالات تابستان آینده حضور احتمالی ماریو گوتزه در لیورپول باشد. شکی وجود ندارد که حضور گوتزه در آنفیلد برای یورگن کلوپ فوق العاده هیجان انگیز است. کلوپ که همکاری خوبی با گوتزه در دورتموند داشت پس از پیوستن این هافبک فانتزی به بایرن مونیخ، هیچ گاه نتوانست با جانشینش هنریک میختاریان، آن رابطه لازم را برقرار کند. گوتزه بازیکنی بود که کلوپ او را از تیم جوانان دورتموند به تیم اصلی آورد و توانست از او یک ستاره بسازد. کلوپ طی دوران حضورش در دورتموند ابتدا از گوتزه به عنوان وینگر استفاده می کرد و پس از فروش کاگاوا به منچستریونایتد، او را به میانه میدان و پست شماره 10 انتقال داد. حالا باید دید در صورت قطعی شدن انتقال این بازیکن به لیورپول، کلوپ چه جایی را در ترکیب اصلی برای او مشخص خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم چیدمان های مختلف لیورپول را در فصل آینده با حضور ماریو گوتزه در ترکیب این تیم، بررسی کنیم.


پر احتمال ترین پست برای گوتزه، قرار گرفتن این بازیکن در نقطه مورد علاقه اش به عنوان یک بازیکن پست شماره 10 یا همان بازیساز است. پستی که گوتزه نیز بارها از آن به عنوان پست مورد علاقه اش نام برده است. در سیستم 1-3-2-4 مورد علاقه کلوپ، گوتزه می تواند پشت مهاجم نوک لیورپول، استوریج و در کنار بازیکنانی همچون فیرمینو(لالانا) و کوتینیو قرار گیرد. گوتزه طی دوران حضورش در دورتموند تبدیل به یک پاس گل دهنده قهار شده بود. مسئله ای که البته هیچ گاه نتوانست به آن استاندارد گذشته در بایرن مونیخ برسد. قرار گرفتن گوتزه در پشت تک مهاجم لیورپول، می تواند یکی از بهترین نقاط برای او در ترکیب اصلی کلوپ باشد.







یکی دیگر از پست هایی که یورگن کلوپ مطمئنا به آن فکر خواهد کرد، پست بازیکن پشت مهاجم در ترکیب 1-2-3-4 است. پستی که سرمربی لیورپول معمولا از آن در دیدارهای خارج از خانه استفاده می کند. قرار گرفتن گوتزه در کنار کوتینیو و پشت سر استوریج، می تواند مثلثی هیجان انیگز در فاز تهاجمی برای لیورپول ایجاد کند. گوتزه در این پست بیشتر می تواند از توانایی هایش در ارسال پاس های عمقی استفاده کند.







سومین پست احتمالی برای گوتزه بازی کردن به عنوان مهاجم نوک کاذب یا همان شماره 9 کاذب است. پستی که گوتزه سابقه بازی در آن را نیز علی الخصوص در تیم ملی آلمان در کارنامه دارد. هافبک بایرن مونیخ پیش از این نیز از حضور در این پست ابراز رضایت کرده بود و احتمال دارد که کلوپ بار دیگر از او به عنوان 9 کاذب در نوک خط حمله لیورپول استفاده کند. پستی که در این فصل فیرمینو در چند بازی توانست به خوبی در آن قرار گیرد اما با حضور گوتزه، بعید به نظر می رسد در این پست او انتخاب اول کلوپ باشد.






روشن است که کلوپ به دنبال بازیکنانی در ترکیب تیمش است که بتوانند سناریوهای مختلفی را در جریان بازی برای او به وجود بیاورند. بازیکنانی که توانایی بازی در پست های مختلف را از خود نشان دهند. ماریو گوتزه پیش از این توانایی هایش را زیر نظر کلوپ اثبات کرده و این فرصت را خواهد داشت تا بار دیگر زیر نظر این سرمربی به روزهای اوج خود بازگردد.


02:00  1395/01/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن