تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803360423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری ها فرهنگ مشارکت، مدنیت و شهروندى را ترویج کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: شهرداری ها فرهنگ مشارکت، مدنیت و شهروندى را ترویج کنند
وزیر کشور با بیان اینکه شهرداری ها و دهیاری ها بایستی با شناخت ظرفیت ها و توانایی خود کارها را به ترتیب اولویت و اهمیت پیگیری و اجرا کنند گفت: شهرداری ها فرهنگ مشارکت مدنیت و شهروندى را ترویج کنند.

شهرداری ها فرهنگ مشارکت، مدنیت و شهروندى را ترویج کنند
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، با تاکید بر اهمیت شناخت جایگاه و منزلت شهرداران و دهیاران بیان داشت: همه باید در مقابل وقت و منابع در اختیار و مسئولیتی که داریم پاسخگو باشیم، زیرا فعالیت ما مستقیماً در بهبود شرایط زندگی و سرنوشت مردم موثر است.

وزیر کشور خطاب به مدیران سازمان شهرداری ها افزود: باید تحلیل درست و جامعی از مسائل کلان مناطق تحت مسئولیت خود داشته باشید و با شناخت دقیق از روابط و مناسبات مدیریت خود ر اثر بخش تر نمائید.

رحمانی فضلی تصریح کرد: نگاه بیشتر شهرداران به وظایف جاری خود نگاه عمرانی است، درحالی که باید با کلان نگری، شهرداری ها بایستی فرهنگ مشارکت، مدنیت و شهروندی را در جامعه ترویج کنند.

وزیر کشور با تاکید بر ضرورت آموزش کارکنان و انجام مطالعات کاربردی و بنیادین در سازمان شهرداری ها گفت: باید مجموعه مقررات و قوانین مصوب شوراهای شهر مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد تا مشخص شود عملکرد شوراها در حل معضلات مهمی چون ترافیک، ارائه خدمات شهری، قیمت مسکن، مهار گسترش بی رویه شهرها، و جلوگیری از مهاجرت چه بوده است.

رحمانی فضلی ضرورت ایجاد هماهنگی در انجام خدمات در روستاها را یادآور شد و افزود: دهیاران توزیع منابع مالی برای انجام پروژ های عمرانی در روستاها را معنادار کنند.

وزیر کشور اساس کار شهرداری را خدمت به مردم و ایجاد زمینه برای مشارکت مردم در اجرای طرحهای مختلف دانست و افزود: فعالیت در شهرداری ها باید به گونه ای باشد که تامین منابع مالی، ظرفیت های قانونی، جذب سرمایه، امنیت و سود مناسب، مردم را به مشارکت در انجام امور و کمک به شهرداری ها ترغیب کند.
رحمانی فضلی همچنین بر توجه به هدف سازمانی و انجام کار مضاعف برای جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: همه سلایق حول هدف سازمانی و قانون و مقررات مورد استفاده قرار گیرد.
در این جلسه خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری ها ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در سال 94 و تبیین برنامه های اجرائی پیش رو پرداخت.

راحتی قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز در گزارشی هدف گذاری سه رویکرد این سازمان شامل اجرایی کردن سیاست اقتصاد مقاومتی، مقابله با آسیب های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع را از طریق اجرای طرح های کلانی شامل برقراری انضباط و شفافیت مالی، توسعه سرمایه گذاری و افزایش درآمد پایدار، ارزیابی عملکرد، توسعه مدیریت، افزایش و ارتقاء کیفیت زندگی، ایمنی و آتش نشانی، برقراری عدالت اجتماعی در تخصیص منابع و امکانات، توسعه حمل و نقل عمومی، تهیه و پیگیری اسناد و لوایح قانونی و شفاف سازی و چابک سازی امور سازمان تشریح کرد.

معاونین و سایر مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز، در این جلسه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، ضمن ارائه گزارش کوتاهی از اقدامات حوزه مسئولیتی خود، به بیان مشکلات و تشریح برنامه های آتی خود پرداختند.




۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن