تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819795732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه اول جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: رسانه های ایتالیایی از افزایش احتمال روی کار آمدن سرمربی تیم ملی آلبانی به عنوان جانشین سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از رقابت های یورو ۲۰۱۶ خبر داده اند.
به گزارش مشرق، احتمال انتصاب جیانی دبیازی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از کنار رفتن آنتونیو کونته از این تیم افزایش پیدا کرده است. کونته پس از یورو 2016 تیم ملی ایتالیا را ترک می کند تا از فصل آینده سرمربی چلسی شود.
پیش از این از گزینه هایی مانند روبرتو دونادونی، جیان پیرو گاسپرینی و جامپیرو ونتورا به عنوان جانشینان احتمال کونته نام برده می شد، اما اکنون سایت کالچومرکاتو ادعا کرده است که فدراسیون فوتبال ایتالیا با دبیازی وارد مذاکره شده است. سرمربی پیشین تیم های برشا و تورینو تا سال 2017 با فدراسیون فوتبال آلبانی قرارداد دارد، اما اگر مذاکرات او با فدراسیون فوتبال ایتالیا به نتیجه برسد، او زودتر از موعد به همکاری اش با آلبانیایی ها پایان خواهد داد.
دبیازی در دوران دو ساله مربیگری اش در آلبانی با این تیم نتایج خارق العاده ای کسب کرده است و توانسته این تیم را به یورو 2016 برساند که این اولین تورنمنت بزرگی است که تیم ملی آلبانی در آن شرکت خواهد داشت.
رسانه های ایتالیایی نوشته اند که فدراسیون فوتبال ایتالیا در ماه مارس با دبیازی تماس گرفته است و حالا مذاکرات میان طرفین وارد فاز جدیدی شده است. دبیازی که در ماه ژوئن 60 ساله می شود، سابقه مربیگری در تیم های لوانته، تورینو و اودینزه را دارد. او دسامبر سال 2011 هدایت تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و در مرحله مقدماتی یورو 2016، چهار پیروزی، دو تساوی و دو شکست داشت.
[ مشاهده متن کامل خبر گزینه اول جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

گزینه اول جانشینی کونته در تیم ملی ایتالیا






یکشنبه ، ۲۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن